Wat wel en niet kan weet ik niet. Daar ben ik te noob voor.Ik las een stukje dat ze niets kunnen aanpassen bij de achteras... klopt dat wel?
Wellicht heb ik al eens iets vergelijkbaars gepost in dit topic, maar ik zou je echt adviseren om hierheen te gaan: https://uitlijnspecialist.nl . Mijn S3 vond ik ook niet lekker rijden ondanks controle bij de verkopende partij, maar Lammert kon wel degelijk het rijgedrag verbeteren.
Verder las ik dat je 2.3 achter hebt. Probeer eens 2.5 rondom. (vind ik persoonlijk prettiger).
En wat is eigenlijk de kilometerstand van deze auto?
Zou ik inden nodig toch eerder voor de Bilstein kiezen, deze hebben zich ook hier al genoeg bewezen.Zij adviseren Bilstein B6 achter, Profile gaf aan Monroe
Pouw is wel degelijk bij Steverink geweest. Maar alleen om te laten uitlijnen, verder niks.Mooi zo en toch wat ik in #84 al aangaf
Ik geloofde al niet zoals je zelf in #85 schreef dat Pouw bij Steverink zou zijn geweest want dan was dit echt wel met de kennis en kunde die ze bij Steverink hebben naar voren gekomen
Ach ik zou meteen voor de bilsteins kiezen en dan wel compleet.Nu nog de garantie en de afwikkeling. Hopelijk wordt dat geen hoofdpijn dossier.
Lijkt me verstandig inderdaad, ook nergens tegendeel beweert volgens mij....Maar discussie over kosten voer ik vooraf, niet achteraf.
Er is toestemming voor 2 schokbrekers achter.
Kijken hoe dat uitpakt.
Nope, Bilstein B4 wordt vergoed, maar ik betaal het verschil naar B6 zelf bij.merk en type naar eigen keuze..?