EdK
Forumguru
Kwestie van een maandje wennen.....als je +400 pk gewoon bent en dan terug moet naar 180pk
Kwestie van een maandje wennen.....als je +400 pk gewoon bent en dan terug moet naar 180pk
dat is hetzelfde als als je gewoon bent van jupiler te drinken en je moet dan heiniken drinken .... je wordt dat nooit gewoon !Kwestie van een maandje wennen.....
Kwestie van een maandje wennen.....
Ik drink geen kattezeik hoor !!!en je moet dan heiniken drinken
Dat lukt echt niet Ed
als het moet, dan moet het, maar wennen doet het nooit. Het "gemis" (als autoliefhebber) zal er altijd ergens zijn. Heb je de keuze om het wel te doen, waarom zou je het dan niet doen. Ikzelf ben van een superb naar octavia gegaan (omwille van de 220pk). Alletwee geen kleine wagens maar "mis" de ruimte van de superb nog steeds. En zo is het met vermogen ook. Eens je hoge vermogens gewoon bent, is het niet evident om terug te keren (nogmaals, als autoliefhebber).Tuurlijk wel @Corné de Kluijver het is alleen ff doorbijten...
Maar ik denk dat ik even iets anders in mekaar steek wat dat betreft..
Ben vanuit een P206 ( grote fout ) naar een FAB 1 combi naar een RR naar een Yeti gegaan..
En nu zal het een Rapid of een Fab 3 combi worden en dat is een stap terug, maar ik heb niet meer nodig meer.
En van het geld wat ik hierdoor over hou kan ik weer andere leuke dingen doen.
Maar financieel gezien kan ik morgen zo naar de dealer lopen en een Kodiaq uit de showroom betalen zonder een derde bank nodig te hebben..
En ja het zal even aanpassen zijn van hoge naar lagere instap, maar ook dat went..
Alleen maar omdat we ongelooflijk Off Topic door Corne zijn gegaan...Eindeloze discussie ... We zullen er maar mee kappen ....
Ik las dat de Bosch nog niet gekraakt is, dat is natuurlijk wel een dingetje. Maar als kraken eenmaal gelukt is zou de Bosch toch aangepast moeten kunnen worden aan wat je nodig hebt voor de CJXC motor?
Alles kan, maar dan moet de kabelboom die aan het CJX blok hangt aangepast worden. Is lood om oud ijzer