Er staan nog opties open gelukkig
Vandaag nog 2 offerte aanvragen de deur uit gedaan naar Van Kronenburg in Geldrop en Zeypveld-Autosport in Zeist. Dat eerst maar eens afwachten.
Motorswap is peanuts zeggen de geleerden, waar het om draait is de ECU swap, dat is de grote bottleneck.
* DVX bijvoorbeeld wil er niet aan beginnen.
* VAG Techniek zegt dat moet je niet willen met een nieuwe auto.
* TVS denkt het wel te kunnen en heeft het vaker gedaan, maar voor een dergelijk project ontbreekt de tijd, de verwachting is namelijk dat er in het electronisch circuit storingen gaan optreden die opgelost moeten worden en dat kan dagen en zelfs weken duren en ze komen al om in het werk.
* Hartog zegt alles te kunnen, maar wil pas actief gaan brainstormen als de auto geleverd is en ze hem uitgelezen hebben en ik wil juist op voorhand de te bewandelen weg uitstippelen
* JD kan / wil het niet omdat ze er niet voor ingericht zijn en wil alleen de software doen.
* XT-Motorsport wilde het wel doen, maar is uiteindelijk vergeten de offerte door te mailen, dus dan zal het niet interessant genoeg geweest zijn of toch te moeilijk misschien