Dit is allemaal inmiddels 4 jaar geleden voor jullie, maar heb hetzelfde probleem met mijn golf 7 die ik laatst gekocht heb (waarschijnlijk ook daarom verkocht, maar goed). Het betreft een VW golf 7 met een 2.0 tdi blok, the vorige eigenaar heeft de distributie riem en waterpomp vervangen bij 150K en hij staat nu op 175K.
Symtonen:
- Het lekt niet echt constant, soms lekt het wat sneller. Ik vul gemiddeld 0.5 liter per 1500/2000 km
- Ramen beslaan zeer snel, airco moet vrijwel altijd aan
- Auto blijft netjes of 90 graden
- vreemde geur als ik de verwarming aanzet
- aan de bestuurderskant is het lucht warmer dan bij de passagierskant en achterin
- olie peil stijgt/zakt niet
Ik heb de volgende al uitgevoerd:
- Koelsysteem onder druk gezet
- Koppakking getest op lek
- koelreservoir en dop vervangen
- EGR koeler vervangen
€750 lichter en heeft niets verholpen nog.
Raden jullie me aan om de kachel radiateur te vervangen?