Gisteren bij de dealer geweest voor de 30.000 km-beurt. Toen ook naar deze storing laten kijken. Heb eerst gevraagd of ze versie 904 al beschikbaar hadden. "O, bedoel je de VW-versie? Die hebben we nog niet. Maar we zullen naar de storing kijken".
Vervolgens zijn ze drie kwartier met de auto bezig geweest. Uiteindelijk kwamen ze bij me terug: "we hebben niets geks kunnen vinden in de hardware, maar we kunnen wel de software flashen met een nieuwere versie". Hé? Een nieuwere versie? Die was er toch nog niet? "Nee, dat begrijpt u verkeerd, dit is niet de 904-versie, maar een nieuwere versie van wat nu op uw systeem draait". Juist, het zal wel, ik ben de weg kwijt...
Hoe dan ook, het "flashen" zou nog één à anderhalf uur duren, en die tijd had ik niet meer, dus ik moet nog even een nieuwe afspraak maken.
Is er hier iemand die weet hoe dit zit? Ik heb de 1Z0-versie (met nog een heleboel getallen erachter). Kan het zijn dat er wel een update van de 1Z0-versie is, maar dat dat nog niet de 904-versie is?