De dealer gaf al aan geen levertijden te kunnen garanderen... waarom verbaast me dat nou niet?
Van mij wel, maar of PON het daarmee eens is...Mag ik de oude?
Helaas. PON had toch geen nieuwere versie beschikbaar dan die er nu inzit... :crazy: de dealer heeft vanmorgen alles uitgelezen op het moment dat het scherm in storing stond, en niets kunnen vinden. Er gaat nu alsnog een melding naar PON om (uiteraard onder garantie) een nieuwe te bestellen. :xyxthumbs:
De dealer gaf al aan geen levertijden te kunnen garanderen... waarom verbaast me dat nou niet? :bye:
Dat mag ik niet hopen... kan ik dat controleren en zo ja, hoe?Of je krijgt een gerefurbishte. Oftewel ziet eruit als nieuw, maar is het niet :bye:
Dat kun je niet helaas. Dealers kunnen bij PON namelijk "witte dozen" kopen en daar zitten geen nieuwe maar gerefurbishte apparaten in. Ze zijn gewoon en als nieuw en hebben ook de volledige garantie, maar er is ooit iets mee gebeurd waardoor ze in de fabriek opgeknapt zijn en niet meer als nieuw verkocht mogen worden.Dat mag ik niet hopen... kan ik dat controleren en zo ja, hoe?
Dat kun je niet helaas. Dealers kunnen bij PON namelijk "witte dozen" kopen en daar zitten geen nieuwe maar gerefurbishte apparaten in. Ze zijn gewoon en als nieuw en hebben ook de volledige garantie, maar er is ooit iets mee gebeurd waardoor ze in de fabriek opgeknapt zijn en niet meer als nieuw verkocht mogen worden.
Bij een consumentenkoop (binnen de EU) moeten refurbishte artikelen van een grote sticker "refurbished" zijn voorzien.Dat kun je niet helaas. Dealers kunnen bij PON namelijk "witte dozen" kopen en daar zitten geen nieuwe maar gerefurbishte apparaten in. Ze zijn gewoon en als nieuw en hebben ook de volledige garantie, maar er is ooit iets mee gebeurd waardoor ze in de fabriek opgeknapt zijn en niet meer als nieuw verkocht mogen worden.
Dat zal vast op de doos staan, maar die krijg je er niet bij :bye:Bij een consumentenkoop (binnen de EU) moeten refurbishte artikelen van een grote sticker "refurbished" zijn voorzien.
Wanneer ik hier net over de grens (D) b.v. een ruildynamo haal dan zit er ook een sticker op met de tekst A.T. = Austausch.Nee, op het apparaat zelf. Het is vrij strenge regelgeving, kan me niet voorstellen dat het volkswagenconcern zich daaraan onttrekt. Wat er in de garage gebeurt, kan ik niet zeggen.
Ik ben wel eens Russische/Roemeense sites tegengekomen met databases over serienrs., daarmee kun je het bjr. herleiden. Googlen op "car radio calculator"
Als ik een nieuwe krijg, zou dan ook de PDC zichtbaar zijn in de columbus, of moet je daar echt een FL-O2 voor hebben?
Helaas niet.. heb je echt een hardwareaanpassing voor nodig.