Dreverhaven
Lid
Inmiddels is het vijf weken geleden dat ik bij de dealer ben geweest. Het probleem van het uitvallende scherm wordt momenteel alleen maar erger. Bijna iedere morgen, als ik de auto start, gaat het scherm gewoon aan. Het systeem maakt verbinding met de telefoon, alles gaat gewoon goed. Maar na een kleine minuut is'tie ineens zwart... en is dan ook niet meer tot leven te wekken.
Alles werkt gewoon, zelfs de touchscreen-functie. Probleem is alleen dat ik het de knopjes niet allemaal zo goed weet te zitten dat ik blind kan typen... en de filemeldingen voorlezen doet'ie ook niet!
Het rare is dan dat als ik de auto later weer start (soms wel 80 keer op een dag), het gewoon werkt. De storing treedt dus vrijwel alleen op na een nacht stilstaan. Ik moet dus toch maar terug naar de dealer om de software te laten flashen.
Ik, als leek, vraag me echter af of dit wel een softwarematig probleem is. Zou het zelf eerder in de hardware zoeken... wat is jullie idee hierover?
Ik stel voor dat MarcO2 zijn auto op een diefstalgevoelige plek zet, hoopt op een auto-inbraak en daarnaast hoopt op een coulante ING die er een nieuwe Columbus in laat zetten
![wink2.gif ;) ;)](/forum/styles/skodaforum/xenforo/smilies/wink2.gif)