Leon-cupra's BMW M3 touring aka "der Transporter"

Tman0961

Forumguru
@MarcoO2

Ik zie niet in hoe een uitspraak in een kort geding over uitlatingen op een website, in het kader van de strafbare feiten smaad en laster die overigens niet zijn bewezen, maar middels dit kort geding wordt bevolen te verwijderen, relevant zijn in jouw argument dat oplichting buiten het wetboek van Strafrecht voorkomt. :arghh:
Ik lees alleen dat gedaagde o.a. het woord “oplichters” heeft gebruikt en door de rechter is besloten dat gedaagde alle uitlatingen omtrent dit onderwerp dient te verwijderen.
Dus bedankt dat je mijn standpunt met dit vonnis onderbouwd.:maakmegek:

Sorry voor de :ot: @leon-cupra. Ik laat het hierbij:bloemen:

Laatst bewerkt:

MarcoO2

Forumguru
@MarcoO2

Ik zie niet in hoe een uitspraak in een kort geding over uitlatingen op een website, in het kader van de strafbare feiten smaad en laster die overigens niet zijn bewezen, maar middels dit kort geding wordt bevolen te verwijderen, relevant zijn in jouw argument dat oplichting buiten het wetboek van Strafrecht voorkomt. :arghh:
Beter lezen wat ik schrijf dan maar - én even kijken waar de discussie nu eigenlijk over gaat. Juist - over uitlatingen op een forum. Er is prima ruimte voor uitlatingen zoals die hier gedaan worden, ook voordat er uberhaupt een eventueel strafrechtelijk traject gevolgd zou worden.

Als ik net als Tim een hond zou kopen, zou ik als het maar enigszins mogelijk is voor een lokale, goed bekende staande zelfstandige dierenarts kiezen - en dan maar hopen dat die zijn praktijk niet verkoopt ;)

Laatst bewerkt:

leon-cupra

Forumguru
In BE heb je zo niet die grote DA-ketens. De meeste werken nog altijd onafhankelijk. Nu, wat nog niet is, kan nog komen. Gewone huisartsen werkten vroeger ook allemaal alleen, nu rijzen de groepspraktijken als champignons uit de grond.

Fmoon

Forumguru
Met een beetje geluk hoef je er niet te vaak heen. Andere kant, als we wel wat is dan kan je het vast betalen anders begin je er niet aan.

JeSko

Forumguru
Mijn vaste DA ( al 13 jaar ) heeft het al eens gezegd, de meerderheid van haar klanten kan eigenlijk geen dier betalen, mensen denken aan aankoop en dan houd het wel op, het is ook DA kosten, dierenkliniek kosten, eten, ander onderhoud, verzekering als je safe wilt spelen etc etc. Mijn chi's hebben mij ooit duizenden euro's gekost enkel aan operaties, dan spraken we nog niet van de vele DA bezoekjes, kleine ingrepen, eten etc etc.

leon-cupra

Forumguru
Hopen idd dat we een gezonde pup krijgen. Weet je nooit op voorhand. Maar als je een hond krijgt met allergieën , gewrichtproblemen , … dat is geen cadeau. En dan loopt de rekening snel op.

En betalen is op vandaag idd geen probleem maar kan mij wel inbeelden dat weinigen stil staan bij de mogelijke kosten. Nu, moesten we het financieel moeilijk hebben zou het ook niet in mij opkomen om een huisdier te nemen, hoe graag we dat dan ook zouden zien.

Hier thuis zitten we veel meer in met de tijd die we eraan kunnen besteden. Madam loopt al een tijdje met een “zorgenhoofd”. Ik werk iedere werkdag van 8 tot 22u/23u (wel met tussenpauzes). Weekend ook nog uurtje of 5-6. Dit weekend vroeg ze ook “wanneer ga je er tijd voor hebben” … tijd maken é.
In de week ook, madam is wel twee dagen thuis, dat maakt dat de hond 3 dagen alleen gaat zitten. Ik ga vanaf dat de hond er is wel iedere middag naar huis gaan en hadden al een overeenkomst met schoonvader dat hij wel een keer gaat wandelen op termijn met de hond.

Zal content zijn dat de pup er binnenkort gaat zijn. Zal veel vraagstukken van zichzelf oplossen (madam heeft nogal eens snel een zorgenhoofd en dat betert er niet op met de jaren). Aan de andere kant, buurvrouw is daar heilig van overtuigd en de andere buurvrouw bevestigt dat, een dier zorgt op bepaald vlak voor een positieve gezinsinvloed.

Zou beter de topictitel laten aanpassen naar M3 en hond Sky??? :deuk::D

leon-cupra

Forumguru
@LT83 , even maar hier verder doen ;)

Even gekeken naar het gamma van Wheelforce. Ik kom precies altijd wel op een gelijkaardig design uit bij alle velgen die ik zie. Iets met wat speciale spaken :D Wel het eerste merk waar ik wel meerdere velgen aardig knap vind (kan ook wel aan de prachtige foto's liggen).

1739822377956.png

Wat ligt er op jouw RS6 ... blijkbaar hebben we (beetje) dezelfde smaak :D

1739822420800.png

qua kleur kom ik altijd wel uit op iets brons of zwart

1739822656244.png

Brons/goud staat toch altijd wel knap met blauw (wel beetje tuning-achtig)

1739822637948.png

Dit vind ik ook wel iets hebben. Enorm concaaf. Staat altijd zo enorm dik op een M.

1739822745459.png
1739822766500.png

LT83

Forumguru
Hey, ja bij mij ligt er inderdaad de velg op van de bovenste afbeelding., HE1FF 21 inch Gloss Steel.....11J achter,
Bij jouw gekozen kleurstelling zou brons of zwart ook heel mooi staan denkik inderdaad. Zwart zou mijn voorkeur hebben.
Ik heb zelf ook getwijfeld om ze zwart te laten spuiten, misschien gaat dat nog wel een keer gebeuren.

leon-cupra

Forumguru
Ben inderdaad wel eens benieuwd. De testrit was alleszins abnormaal. Was heel lang geleden dat ik al shakend uit een wagen kwam van de adrenaline. Zie wel enorm uit naar de aflevering. Dagje verlof nemen, vroeg afhalen dat we een ganse dag kunnen genieten/ontdekken.

Binnen een weekje ook eens beginnen zien voor de verzekering. Wat offertes opvragen. Ook altijd leuk, onderhandelen.

En ook nog eens een beslissing nemen om al dan niet een perso plaat te nemen. Zal dan GASVEER of XANO worden. Aan de ene kant is het verspilling van geld , is redelijk decadent maar aan de andere kant, staat wel “stoer” op een “exclusieve” wagen.

JeSko

Forumguru
Ik zou die plaat nemen, past bij zo'n wagen en gasveer kan je meenemen op al je volgende auto's, na verloop van tijd ga je er ook extra bekendheid door verwerven en reclame met maken, ahja gaan ze zeggen, dat is dieje met zijn gasveren. Win win.

leon-cupra

Forumguru
“gasveer” heeft alleen maar zin als je het webadres ook ergens vermeld. Had dan gedacht om een nummerplaathouder te kopen met gasspringonline.com erop. Dan is de link heel snel gemaakt … MAAR heb echt “schrik” voor gasten met slechte intenties. Webshop zou ook onmiddellijk leiden naar de plaats waar de wagen staat … easy job dan voor zulke gasten …. Of overdrijf ik ??? :arghh:

Aangezien de auto wat betreft design al genoeg in het oog springt, vindt ik het persoonlijk bij dit soort modellen het mooiste om deze zo "clean" mogelijk uit te voeren. De kleur welke je besteld hebt in combinatie met het interieur is daar ook uitermate geschikt voor.

Als het de mijne was geweest; Zilveren wielen, geen M3 badges en een "normale" kentekenplaat. Bovendien is "gasveer" zoals je zegt alleen handig wanneer ook ergens een webadres staat.

leon-cupra

Forumguru
Dat is wel fijn aan een blauwe wagen. Gaat samen met een redelijk verschillend kleurenpallet.

Zilver wiel icm blauw.. snap je punt. Maakt de wagen net wat 'gewoner' (met een standaard velg).

1740505292861.png

Nu ik vind het zwart perfect passen in mijn kleurencombinatie. Zitten ook heel wat zwarte accenten op de wagen, dus de bestelde zwarte wielen matchen perfect met de rest. Moest ik misschien (maar dan ook héél misschien) een andere velg kopen, maar dan een héle dikke velg, zou de kans op zilver wel wat groter zijn. Met zilver toont de velg wel wat groter dan hij werkelijk is. Zwart verkleint uiteraard.

Wagen zal ook zonder badges toekomen. De "M3 competition" zou eraf moeten zijn. Is net wat handiger voor het kuiswerk. Verstoppen dat het een M3 is , kan je sowieso niet. Dat is niet de hoofdreden voor mij.

Een M3 hoef je imo niet echt anoniem te houden. De wagen valt van zijn eigen op. Dat is ook één van de 'unique selling points' van een M3, de looks. Dat was voor mij ook één van de redenen. Als je dat ziet staan, dan valt je mond gewoon open (kan er wel inkomen bij sommige niet). Dan ga je dat ook niet gaan downsizen, de looks. Val je echter niet voor de looks van een M3 of had je liever een raket die niet opvalt ... M340i.

Bovenaan Onderaan