Hopen idd dat we een gezonde pup krijgen. Weet je nooit op voorhand. Maar als je een hond krijgt met allergieën , gewrichtproblemen , … dat is geen cadeau. En dan loopt de rekening snel op.
En betalen is op vandaag idd geen probleem maar kan mij wel inbeelden dat weinigen stil staan bij de mogelijke kosten. Nu, moesten we het financieel moeilijk hebben zou het ook niet in mij opkomen om een huisdier te nemen, hoe graag we dat dan ook zouden zien.
Hier thuis zitten we veel meer in met de tijd die we eraan kunnen besteden. Madam loopt al een tijdje met een “zorgenhoofd”. Ik werk iedere werkdag van 8 tot 22u/23u (wel met tussenpauzes). Weekend ook nog uurtje of 5-6. Dit weekend vroeg ze ook “wanneer ga je er tijd voor hebben” … tijd maken é.
In de week ook, madam is wel twee dagen thuis, dat maakt dat de hond 3 dagen alleen gaat zitten. Ik ga vanaf dat de hond er is wel iedere middag naar huis gaan en hadden al een overeenkomst met schoonvader dat hij wel een keer gaat wandelen op termijn met de hond.
Zal content zijn dat de pup er binnenkort gaat zijn. Zal veel vraagstukken van zichzelf oplossen (madam heeft nogal eens snel een zorgenhoofd en dat betert er niet op met de jaren). Aan de andere kant, buurvrouw is daar heilig van overtuigd en de andere buurvrouw bevestigt dat, een dier zorgt op bepaald vlak voor een positieve gezinsinvloed.
Zou beter de topictitel laten aanpassen naar M3 en hond Sky???