Leon-cupra's BMW M3 touring aka "der Transporter"

Wagen zal ook zonder badges toekomen. De "M3 competition" zou eraf moeten zijn. Is net wat handiger voor het kuiswerk. Verstoppen dat het een M3 is , kan je sowieso niet. Dat is niet de hoofdreden voor mij.

Een M3 hoef je imo niet echt anoniem te houden. De wagen valt van zijn eigen op. Dat is ook één van de 'unique selling points' van een M3, de looks. Dat was voor mij ook één van de redenen. Als je dat ziet staan, dan valt je mond gewoon open (kan er wel inkomen bij sommige niet). Dan ga je dat ook niet gaan downsizen, de looks. Val je echter niet voor de looks van een M3 of had je liever een raket die niet opvalt ... M340i.
Precies dat. De M3 valt al genoeg op door zijn uiterlijk, daar ben je helemaal geen badges voor nodig. Wat ik zelf mooi vind aan jouw uitvoering met zilveren wielen is dat het de auto iets meer "breekt". Bovendien is het in combinatie met de kleuren een hele chique samenstelling.

leon-cupra

Forumguru
@OctaviaSportBusiness snap helemaal jouw punt. Maar als er andere velgen komen zal het wss brons of zwart worden.

Maja , andere velgen gaan er maar komen als ik weet dat de M3 een “blijvertje” wordt (m.a.w. langer dan 2j :deuk:). Heb onverwachts ook een groot bedrag uitgeleend, wil einde dit jaar serieuze investeringen doen … dus zal iets zijn voor volgend jaar. Bijkomend voordeel , hebben we volgend jaar iets om naar uit te zien :D

leon-cupra

Forumguru
@EdK weet het. Daarmee dat ik er ook had bijgezet "langer dan 2j". Dat is voor mij een 'blijvertje' :tongue::tongue:
Tja, die 911 ... die blijft lonken hé .... maar eerst andere zaken. Beetje investeren voor tegen mijn pensioen en mss ook als een extra bedrijfsactiviteit. Vandaar ... de M3 gaat zeker wel meer dan 2 jaar blijven.

Zoals de Tesla, dat is ook een blijvertje. Heb hem ondertussen 2 jaar en een maand ;) Moet nog opletten of ik ben hem definitief kwijt aan de madam. Moest een keer weg met de tesla omdat ik de Passat aan het kuisen was. Daarna moest ze terug achter de kids, vroeg ze heel lief 'mag ik met de tesla ???'

En kriebelt binnenkort het terug te hard , kunnen we nog steeds de Tesla omwisselen voor een facelift model Y :deuk::deuk:

JeSko

Forumguru
Die nieuwe Tesla's zijn heel wat mooier dan de oude, zowel de nieuwe 3 als de Y, vooral de Y heeft een echte transformatie ondergaan.

leon-cupra

Forumguru
De model 3 vind ik spot-on. De model Y Juniper ... die lichtbalk achteraan .. ben er niet gek van. Zal het eens in het echt moeten zien.

1740596915623.png

Dit zou voor mij ideaal zijn. De designtaal van de M3 doorgetrokken naar de MY.

1740596961939.png

Moest het aan de madam liggen, onmiddellijk een M3 maar een MY is een stuk handiger, praktischer, zeker met die haarbol met 4 poten die op komst is (nog weekje of 7 en hij/zij is er :D)

leon-cupra

Forumguru
@Fmoon dit zijn zakelijke kosten. Dus sowieso heeft ze daar weinig “aan te zeggen”. Op zakelijk vlak hoef ik mij niet te verantwoorden tenzij het zakelijke invloed heeft op het privé-gedeelte. Dan is er sowieso overleg. Binnenkort wil ik een “gokje” wagen in het vastgoed , dus dat doe ik niet eenzijdig.

Maar tja .. de “macht” van het geld … gevaarlijk iets heb ik al ondervonden . De M3, ze wist wel dat ik er 1 wou aankopen, is ook aangekocht zonder dat ik echt een “goedkeuring” nodig had (zakelijk geld zonder invloed op privé). “Hakt” er wel even in. Het is wel even terug zoeken naar een evenwicht.

Tenzij je nu iets totaal anders bedoelde …

Bovenaan Onderaan