Leon-cupra's BMW M3 touring aka "der Transporter"

leon-cupra

Forumguru
Denk je zelf ???
Droom lekker door tot je volgend jaar staat te graven !!!
Vrees er idd voor maja, na 22jaar mag ze ook wel eens iets hebben :deuk:
Zelf graven??? Niet vergeten dat ik een bureau-jobke heb hé ... zal wel laten graven :tongue:
En die hond in de vijver ??? Komt gewoon een hek van 2 meter hoog rondom je zwembad/vijver ( extra werk en kosten voor je ! )) :deuk:
nee jong, dat is enorm lelijk. Zullen wel zien hoe dat gaat.
Leon weet niet dat ik al een uitnodiging heb van zijne vrouw om te komen zwemmen, mits ik wel in me zwemstring zou komen !!!
Nog meerdere leden hier die uitnodiging gehad ??
Ze is wat meer gewoon hoor dan dat :tongue: En je weet toch, een zwemvijver is niet verwarmd, dus van dat "pinkje" schiet er nog vééél minder over :maakmegek::maakmegek:

En Edje weet niet dat zijn vriendin de week ervoor is uitgenodigd om te komen zwemmen. Zei tegen haar 'badkleding is niet nodig' ... 'perfect' zei ze ..... :pardon::pardon::deuk::deuk::deuk:

EdK

Forumguru
Formaat doet er niet toe !! Maar wat je ermee kunt !!
Maar dat legt vriendin je wel uit de week er voor.......... kan ik de week erop nog je afgezakte gezicht zien.... :koffie:

leon-cupra

Forumguru
Om even verder te gaan op de gepersonaliseerde nummerplaat. Kwam net deze tegen op FB … kan je absoluut niets van maken , maar de comments geven een verklaring … bij een PV moet de nummerplaat correct vermeld worden. Kan mij inbeelden met zo een plaat dat een verbalisant zich wel eens kan vergissen. Vecht je deze PV aan, wint je dit … typisch Belgisch :deuk: :deuk: :deuk:
IMG_4350.jpeg

HarrieSkoda

Forumguru
Poeh wat een lekkere wagen! De 'Ring King' Misha heeft er ook zo eentje, in het paars.
Leek wel degene in post #26 met zijn vriendin.

Geniet van dit bommetje.

Bovenaan Onderaan