@Tees hou wel van dat “in to your face” design. Niet zozeer om een ander te imponeren maar om er gewoon zelf naar te zien. Als je een M3 naast een gewone 3 ziet staan … dan zie je ook pas wat de M3 (qua design) echt zo dik maakt.
Lijkt me dat middels de webshop ook kunnen inschrijven op een tijdslot om dit voertuig een uurtje mee te krijgen. Graag!
Moest de verzekering niet vervelend doen had ik al een bedrijfje opgericht in “exclusieve”rentals. Had dat idee eerst met een Lotus Emira 3.5. Maar blijkbaar kan je dat risico niet dekken.
Je mag altijd volgend jaar naar west-Vlaanderen afzakken voor een ritje. “Wachtlijst” groeit wel met de dag. Ga niet beloven voor 2025 dat het nog lukt.
Even zonder dollen, wat een prachtige auto. En wat een geweld moet dat zijn als je de rechtervoet even naar beneden duwt, magnifiek.
Van harte proficiat!!
Thx. Pedaal nog niet volledig naar beneden gedrukt maar aan de lichten eens voor 70% … sensationeel. Moest daarna wel even bekomen. Mijn moeder had net dat moment gefilmd. Ik ben daar half in een lach geschoten
Maar je voelt wel enorm dat potentieel van 530pk. Heb het gevoel dat de mogelijkheid er in zit om de eerste keer in 25j mijn rijbewijs kwijt te spelen