Leon-cupra's BMW M3 touring aka "der Transporter"

Fmoon

Forumguru
Ik heb afgelopen dagen in een LE wat rond gereden. Daar trek je het asfalt mee uit de planeet. Maar dat is leuk in DE.

leon-cupra

Forumguru
Ok. Even opgezocht. Wat een BOM !!!
Wat is het prijskaartje daarvan? (Handig voor de longlist en heb al direct een contact :D)
IMG_4268.jpeg IMG_4267.jpeg

Machtige job heb je als je daar allemaal mee mag/kan rondrijden … een junior verkoper zal die kans niet krijgen denk ik

Fmoon

Forumguru
Lijkt me wel toch dat een ieder die een passie voor auto’s heeft zo een auto wel zou willen hebben? Kan me niet voorstellen dat als @leon-cupra langs iemand rijd die een liefhebber is iemand zal denken… dat zou ik nou niet willen.

Ikzelf zou het nooit over hebben voor een auto, ben zeker liefhebber om het te zien en zeker ook het iemand die het iedereen zou gunnen en zou het zeker ook wel willen hebben maar persoonlijk zou ik nooit mijn geld eraan uitgeven. Verschil zit daar natuurlijk bij iedereen anders in. Zal ook wel verschil maken hoe snel je het terug zou verdienen, al zal ik zelf dan misschien nog denken… toch teveel. Maar ben dan ook een krent!

leon-cupra

Forumguru
kan @Captain Hook wel ergens verstaan. Je kan wel liefhebber zijn maar binnen de liefhebbers zullen er ook wel zijn met andere smaken. De M3 is uiteraard een icoon, maar eentje wel met de uitstraling “in your face”. Als je als liefhebber het iets ingetogen wilt is de M3 idd dan geen droomauto.
Maar eerlijk is eerlijk … liefhebbers als Haak zijn een zeldzaamheid.

Tees

Donateur
Heel mooie kleurencombi @leon-cupra! Sowieso blauw natuurlijk, maar ook dat donkerblauw maakt t heel chique

Ik ben er ook zo eentje die niet perse van deze wagen houdt, vanwege dat in your face-concept, maar ik snap wel dat je deze graag wilt hebben. En wat ik altijd van M3s begrepen heb zijn t geweldige rijders-autos.

Tman0961

Forumguru
Thx @JeSko.
Het kippenvel komt regelmatig terug op mijn armen wanneer ik bedenk dat ik daarvoor deze morgen getekend heb (ook wel soms de emoties 'f*ck wat heb ik gedaan' ... 't is toch een enorm bedrag )

fanboys kunnen binnenkort terecht op mijn nieuwe webshop ... merchandising is onderweg :deuk::deuk::deuk::deuk:
Lijkt me dat middels de webshop ook kunnen inschrijven op een tijdslot om dit voertuig een uurtje mee te krijgen. Graag!

Even zonder dollen, wat een prachtige auto. En wat een geweld moet dat zijn als je de rechtervoet even naar beneden duwt, magnifiek.
Van harte proficiat!!

leon-cupra

Forumguru
@Tees hou wel van dat “in to your face” design. Niet zozeer om een ander te imponeren maar om er gewoon zelf naar te zien. Als je een M3 naast een gewone 3 ziet staan … dan zie je ook pas wat de M3 (qua design) echt zo dik maakt.
Lijkt me dat middels de webshop ook kunnen inschrijven op een tijdslot om dit voertuig een uurtje mee te krijgen. Graag!
Moest de verzekering niet vervelend doen had ik al een bedrijfje opgericht in “exclusieve”rentals. Had dat idee eerst met een Lotus Emira 3.5. Maar blijkbaar kan je dat risico niet dekken.
Je mag altijd volgend jaar naar west-Vlaanderen afzakken voor een ritje. “Wachtlijst” groeit wel met de dag. Ga niet beloven voor 2025 dat het nog lukt. :D
Even zonder dollen, wat een prachtige auto. En wat een geweld moet dat zijn als je de rechtervoet even naar beneden duwt, magnifiek.
Van harte proficiat!!
Thx. Pedaal nog niet volledig naar beneden gedrukt maar aan de lichten eens voor 70% … sensationeel. Moest daarna wel even bekomen. Mijn moeder had net dat moment gefilmd. Ik ben daar half in een lach geschoten :deuk:
Maar je voelt wel enorm dat potentieel van 530pk. Heb het gevoel dat de mogelijkheid er in zit om de eerste keer in 25j mijn rijbewijs kwijt te spelen :D

Bovenaan Onderaan