Leon-cupra's BMW M3 touring aka "der Transporter"

leon-cupra

Forumguru
Vind dat ook best nog meevallen, de levertermijn. Afhankelijk of er een slot vrijkomt , kon het wel zijn dat hij iets vroeger komt. Maar ben er niet echt meer mee bezig. Chance dat mijn screensaver op mijn phone een M3 is anders zou ik soms niet meer weten dat hij in bestelling staat :pardon:te veel met andere zaken bezig , zeg maar ..

eriktv

Forumguru
Ik ben twee weken terug in München rondgeleid door de fabriek waar jouw M3 straks uitrolt. Erg leuk, evenals BMW Welt. Daar kun je ook je nieuwe auto afhalen als klant. Als Duitser in ieder geval, geen idee of dat ook kan bij levering met een BE kenteken. Veel plezier met de voorpret alvast :D

leon-cupra

Forumguru
@eriktv lijkt mij inderdaad wel eens tof of dat te doen ... maja, eerst nog liefhebbers vinden in het gezin ... :banghead: (mss eens onder de tapijten kijken of daar nog een liefhebber zit :arghh:)
Denk dat dat afhalen voor een buitenlander niet meer gaat. Dealer heeft er alleszins niet over gesproken. Zou aan de andere kant wel handig zijn. Heb je ineens serieus wat "inrijkilometers". Gaat serieuze tijd duren eer ik aan die 2000km ga geraken :pardon:
Bij Porsche kan je blijkbaar wel foto's opvragen van jouw wagen wanneer hij zo goed als klaar is. Zie dat regelmatig passeren op FB ... is voor de volgende :D

De grootste voorpret hebben we al gehad , het realiseren. Het wachten ... tja, dagen, maanden, jaren vliegen hard voorbij de laatste tijd. Dus voor ik het weet , is de dag van ophaling daar. :D
Zie wel enorm uit naar het rijden ... maar wel serieus schrik voor mijn rijbewijs. Ga er met de M3 toch eens serieus aan hangen :nono:

leon-cupra

Forumguru
Iets triggert mij meer en meer … een gepersonaliseerde nummerplaat.
Iets dat jullie in Nederland niet kennen maar in BE kan je dus voor 1.000€ (momenteel) een perso-plaat aankopen. Zijn wel een paar regeltjes aan verbonden. Maar op zich kan je er wel leuken zaken mee doen.

Heb het eigenlijk altijd redelijk decadent gevonden , zulke perso-platen (is voor iemand met geld te veel) maar eigenlijk , een M3 is dat ook. Lijkt mij beetje de “finishing touch” voor op een M3.

Zou het marketing technisch kunnen aanpakken vb GASVEER als nummerplaat , verwijzend naar mijn activiteit en dan een nummerplaathouder kopen met de weblink. Goede reclame lijkt mij.
Een andere optie zou een verwijzing zijn naar mijn vennootschap en kinderen “XANO”. Heeft een een “diepere” betekenis maar dan weet geen kat waarover het gaat.
Een derde zou je vb zoals mijn ex-baas die “mehappy” heeft ook zoiets in de aard kunnen maken. Vb SOHAPPY of HAPPY2 … maar is redelijk “melig”.

Kameraad van mijn broer heeft op zijn Porsche en Ferrari ook dergelijke platen.
IMG_4336.jpeg IMG_4335.jpeg

Iemand andere/leuke ideetjes ??

Dit zijn de regels :
IMG_4334.jpeg

Bovenaan Onderaan