Leon-cupra's BMW M3 touring aka "der Transporter"

Arjan1985

Forumguru
At the end is het allermooiste aan zo’n snelle auto dat je gewoon niet kan stoppen met lachen van oor tot oor elke keer als je dat pedaal intrapt. (Althans dat was mijn ervaring toen ik als passagier mee mocht in de GT3). En dat gevoel gaat niet snel weg tenzij je dit altijd voor je beroep doet zoals Verstappen. En dat gevoel is niet te vergelijken met een rit in de achtbaan of anders sinds.

Dat brengt me meteen op een nieuw business plan @leon-cupra wellicht kun je het als nieuw behandelplan voorstellen aan de zorgverzekeraars. Want het is gewoon onmogelijk om het niet leuk te vinden of om überhaupt je lach in te houden als je zoiets als passagier ervaart. En er zijn veel mensen die dat gevoel kunnen gebruiken. En omdat het van korte duur is zijn veel behandelingen noodzakelijk ;) .
Wellicht een nieuw topic openen met “wat is jou droom auto”.

leon-cupra

Forumguru
@Arjan1985 klopt als een bus maar op vandaag gewoon enorm vervelend dat je overal moet opletten voor de snelheid. Gisteren ook , even een sprintje … oww , na 5sec zitten we aan 90, lossen dat pedaal.

verhuur als passagier is geen enkel probleem maja , zou je geld geven om als passagier in een M3 eens te zitten? Ik niet.

Mijn droomwagen .. ach, Porsche heeft nog genoeg droomwagens … 911 .. 911 GTS … 911 GT3 … 911 GT3RS :D We zijn nog even zoet. Volgende gaat wss terug iets “verstandig” zijn. Extra vastgoed. ;)

Arjan1985

Forumguru
Dat geld ga je krijgen van de zorgverzekeraar;) de behandelde persoon betaald niets. Maar was een grapje natuurlijk.

niet te lang wachten want die auto’s schijnen een extreem lage instap te hebben.

Ja mijn droom auto ook gewoon een GT3 RS. Gewoon een sexy auto.
En als het gezin mee moet zou ik toch echt iets ambiëren als dat van @LT83 :D

Maar wat wordt het voor @Okki en @Captain Hook ?

At the end is het allermooiste aan zo’n snelle auto dat je gewoon niet kan stoppen met lachen van oor tot oor elke keer als je dat pedaal intrapt. (Althans dat was mijn ervaring toen ik als passagier mee mocht in de GT3). En dat gevoel gaat niet snel weg tenzij je dit altijd voor je beroep doet zoals Verstappen. En dat gevoel is niet te vergelijken met een rit in de achtbaan of anders sinds.

Dat brengt me meteen op een nieuw business plan @leon-cupra wellicht kun je het als nieuw behandelplan voorstellen aan de zorgverzekeraars. Want het is gewoon onmogelijk om het niet leuk te vinden of om überhaupt je lach in te houden als je zoiets als passagier ervaart. En er zijn veel mensen die dat gevoel kunnen gebruiken. En omdat het van korte duur is zijn veel behandelingen noodzakelijk ;) .
Wellicht een nieuw topic openen met “wat is jou droom auto”.
Ik zie een gat in de markt. Hahaha

leon-cupra

Forumguru
Had het dan ook niet percé over de zorgsector. Bestaan wel bedrijfjes die ritjes verhuren maar dat is dan eerder in een racewagen en op circuit.

911 lage instap ? Eigenlijk nog nooit geprobeerd. En ook , al moest ik er al rollend uit kruipen, het zou mij niet tegen houden ;)

Interessante wagen voor gezin is de nieuwe M5 touring. Heeft enorm lage uitstootwaarden waardoor taksen en belastingen enorm meevallen. Enkel ook weer niet interessant in een vennootschap. Eens benieuwd wat Audi en Mercedes er tegenover zullen stellen?

leon-cupra

Forumguru
Alleen gaat dat meer kosten met zich meebrengen voor de zorg. Spierkrampen van het lachen, nekproblemen van het optrekken, depressies omdat ze terug in hun gewone wagen naar huis moeten , … :pieker:

Maar wil het het wel eens voorstellen aan de BE regering :D … “ritje met een M3 , vanaf nu terugbetaald door de mutualiteiten … enkel op doktersvoorschrift”
:D

leon-cupra

Forumguru
Een Evoque op 1 … en dat wanneer er een A110 tussen staat :nono::nono:
Nummertje 6 .. goede keuze. Altijd ook wel een favoriete wagen van mezelf geweest.

leon-cupra

Forumguru
Ik denk niet dat ik er gelukkiger van zal worden....
Is ook zo. Het is fijn om bepaalde zaken te realiseren, te verwezelijken maar gelukkiger wordt je er idd niet van. Het is maar een materialistisch iets. Het is natuurlijk een plezant, fijn iets maar geluk zit in veel andere zaken (uiteraard ook heel persoonsgebonden).

• Leuk
Waarderingen: Okki

Okki

Donateur
Bram van Leeuwen (de prins van Lignac) zei ooit in een interview. Met geld kan je op een comfortabele manier ongelukkig zijn. Is me altijd bijgebleven.

Okki

Donateur
Mijn doelstelling: over 2 jaar ga ik met pensioen. Inkomen zal dalen. Mijn vrouw (11 jaar jonger en part time werkzaam) zal niet tot haar pensioen blijven werken. Dus een buffertje om nog lekker te kunnen leven is het doel. Ook om onze dochter financieel bij te kunnen springen. En dat gaat prima in een Seat Arona.

Maar, begrijp me niet verkeerd. Situatie is voor iedereen anders. Ik vind de passie van diverse leden hier leuk om te lezen, maar aan mij is het niet besteed. Leven en laten leven.

Arjan1985

Forumguru
@Okki Ik maar denken dat jij dat zelf was op de foto met die klep op dat grote schip in het topic boten en schepen. Of was dat van heel wat jaren geleden of oog je heel jong :D

• Haha
Waarderingen: Okki

leon-cupra

Forumguru
Mijn doelstellingen zullen binnen 10j ook wel anders zijn. Zijn nu ook wel al bezig met later (hebben een verhuurappartement), op termijn komt er nog wel zeker eentje bij. Op die manier hebben we nog een mooi extra inkomen tijdens ons pensioen.
Maar je hebt natuurlijk de toekomst en het heden. De reden dat ik nu ook de M3 koop is omdat het morgen met mezelf ook gedaan kan zijn. Kan het maar gehad hebben.

Bovenaan Onderaan