Arjan1985
Forumguru
At the end is het allermooiste aan zo’n snelle auto dat je gewoon niet kan stoppen met lachen van oor tot oor elke keer als je dat pedaal intrapt. (Althans dat was mijn ervaring toen ik als passagier mee mocht in de GT3). En dat gevoel gaat niet snel weg tenzij je dit altijd voor je beroep doet zoals Verstappen. En dat gevoel is niet te vergelijken met een rit in de achtbaan of anders sinds.
Dat brengt me meteen op een nieuw business plan @leon-cupra wellicht kun je het als nieuw behandelplan voorstellen aan de zorgverzekeraars. Want het is gewoon onmogelijk om het niet leuk te vinden of om überhaupt je lach in te houden als je zoiets als passagier ervaart. En er zijn veel mensen die dat gevoel kunnen gebruiken. En omdat het van korte duur is zijn veel behandelingen noodzakelijk .
Wellicht een nieuw topic openen met “wat is jou droom auto”.
Dat brengt me meteen op een nieuw business plan @leon-cupra wellicht kun je het als nieuw behandelplan voorstellen aan de zorgverzekeraars. Want het is gewoon onmogelijk om het niet leuk te vinden of om überhaupt je lach in te houden als je zoiets als passagier ervaart. En er zijn veel mensen die dat gevoel kunnen gebruiken. En omdat het van korte duur is zijn veel behandelingen noodzakelijk .
Wellicht een nieuw topic openen met “wat is jou droom auto”.