ŠKODA CITIGO-e iV bijzonderheden

Me Zelf

Forumguru
Dat is de grote vraag. Hij zou naar de importeur gaan afgelopen dinsdag, maar de Skoda Connect app plaatst hem nog steeds in Veenendaal. Via twitter maar eens een berichtje naar Skoda_NL gestuurd of de app het fout kan hebben. Snelle reactie terug en de mededeling dat de dealer me “direct” zou bellen met een update. Dat is een uur of 4 geleden...

EdK

Forumguru
Zou weer ff lekker twitteren en vragen of 4 uur direct is bij hun dealers.....:D

Maar ze zijn al wel weer 4 uur van je af.....:pieker:

Me Zelf

Forumguru
Twitteren helpt blijkbaar... ik ben net gebeld door de chef werkplaats en hopelijk deze keer wel met eerlijke informatie. Auto gaat begin volgende week pas naar PON en is dan met wat geluk eind vd week weer terug. Geen belofte overigens. Dinsdag belt hij me weer met een update. Mijn conclusie is dat ik afgelopen maandag ben voorgelogen, waarom ben ik nou niet verrast?

hemi24

Forumguru
Als je wilt dat iets gebeurd, moet je afspraken maken; je alleen laten informeren is blijkbaar te vrijblijvend...

Me Zelf

Forumguru
Oh ja.. update gehad (nu wel netjes zonder het te moeten vragen): ook PON heeft nog geen idee, het gaat nog wel even duren. Ik heb nu het voorstel gedaan om de leenauto in te leveren en dan tijdens mijn vakantie, de komende 3 weken, het leasecontract op te schorten. De technische medewerker aan de telefoon leek het een schappelijk plan, helaas ging hij er niet over. Het wordt intern besproken en ik hoor vandaag of ze akkoord gaan.

Me Zelf

Forumguru
Of je hoort het dus niet... want zo werkt dat bij PON.
Ik lever morgen mijn leen-up in en dan hoor ik het wel als we op vakantie zijn. Die Up is een drama trouwens, niet te vergelijken met een Citigo eIV qua comfort. Misschien is het net dit exemplaar, maar hij trilt bij 80 km/u, trekt naar rechts (dat voel je na een uurtje snelweg wel in je armen) en er zit speling in het stuur. Lijkt qua rijden wel op mijn dafje uit 1975 voordat de schokbrekers en stuurhuis vervangen waren.

Bulletdodger

Senior Member
Het viel me vandaag in de volle zon wel op dat de draadjes van de voorruitverwarming over het hele raam lopen, dat is wel even wennen.

EdK

Forumguru
Kwestie van gewenning...
Na 5 minuten zie je ze niet mer of je raam moet vanbinnen smerig zijn, dan zie je ze weer wel makkelijker...
Heb ze standaard op de Caddy, en sindsdien nooit meer vorst..
En beslagen ramen trek ik toch weer sneller met de airco schoon

Berrychello

Forumguru
Oh ja.. update gehad (nu wel netjes zonder het te moeten vragen): ook PON heeft nog geen idee, het gaat nog wel even duren. Ik heb nu het voorstel gedaan om de leenauto in te leveren en dan tijdens mijn vakantie, de komende 3 weken, het leasecontract op te schorten. De technische medewerker aan de telefoon leek het een schappelijk plan, helaas ging hij er niet over. Het wordt intern besproken en ik hoor vandaag of ze akkoord gaan.
Leasecontract opschorten is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik vraag me af of dat kan.

Bulletdodger

Senior Member
Geen idee of dat kan, maar feit is wel dat @Me Zelf gewoon een auto heeft waar hij 7 maanden op heeft moeten wachten en dan met een maandagmorgen model zit opgescheept.

Ik vind wel dat wie dan ook hem tegemoet mag komen. In welke vorm dan ook.

Bovenaan Onderaan