Berrychello
Forumguru
Maar het is inderdaad een verslavende hobby!
Ik heb ook 's avonds eens gekeken. En wat ik dacht te concluderen is dat als je harder dan 80 rijdt de remlichten niet aangaan bij het gas los laten. Maar ik heb het idee dat je ook niet erg hard afremt. Zodra je onder de 80 rijdt, gaan ze volgen mij binnen 1 seconde aan. Eigenlijk moet ik deze test eens uitvoeren wanneer er iemand achter me rijdt en elkaar gewoon bellen.Wat me opvalt als ik in de B-stand rijd is dat achterliggend verkeer nogal verrast lijkt te worden van het afremmen als ik het “gas” los laat (of gas minder). Wanneer gaat het remlicht aan? Ik neem aan niet alleen bij echt de rem intrappen, dat doe ik bijna niet, maar ook bij een bepaalde deceleratie? En is dat nog af te stellen?
Ik heb gister nogmaals gecontroleerd hoe het precies werkt. Zelf ben ik op de motor gestapt en achter mijn vriendin aangereden en al bellend te horen gekregen wat de snelheid was wanneer ze gas los liet en wanneer de rem lichten aangaan. De conclusie: voor alle snelheden onder de 60km/h gaan de remlichten zo goed als direct aan (kleine delay van max 1 seconde) boven de 60km/h gaan ze niet aan, tot snelheid er onder komt.Van de weeg getest bij lage snelheden (getest in 30km zone met veel Vorden, reflectie dus goed zichtbaar), dan gaan ze snel aan, vrijwel direct.
Het is vandaag 23 oktober en ik kan u allen melden dat het opgelost is. Vandaag kreeg ik een telefoontje van Customer Care PAH. Vanuit de fabriek is er een reset gedaan in de auto en zowaar: het werkt!Kan iemand mij adviseren?
Als ik de ŠKODA Connect-app gebruik om de de auto op afstand te bedienen, bijvoorbeeld via:
Dan krijg ik een foutmelding:
Weet iemand wat ik fout doe? Of moet ik nog iets instellen?