Alpha

Donateur
Mijn Skoda app is van Pon. Dat is een andere dan MySkoda en Skoda Connect. Die laatste twee komen namelijk van Skoda zelf.

Skoda Connect heeft al Face ID en Touch ID.

Ben benieuwd naar de nieuwe app op iOS. Hij zal vast binnenkort verschijnen.

Helaas geen Care Connect mogelijk op mijn MJ2020 Karoq. Is dit hardware of is dit te coderen?
Het PON kastje is leuk maar geeft helaas geen remote bediening.

De Stip

Forumguru
@De Stip : het gaat hier over de vervanger voor de MySkoda-/ŠkodaConnect-app.
Volgens mij refereer jij naar de MijnSkoda-app...

Dan ben ik abuis. Afgelopen week kreeg ik vanuit Skoda een mailtje, dat de app aangepast zou worden. Ik gebruik er tot nu toe twee. De MyŠKODA en de Mijn Skoda app. Welke van deze twee zou gisteren al worden vervangen????

hemi24

Forumguru
Ondertussen 17-12 en ik zie nog altijd geen vernieuwde MySkoda app in de AppStore...

Gaat bijna net zo lekker als de kaartupdate van van week 45 voor de Amundsen!

EdK

Forumguru
als de kaartupdate van van week 45 voor de Amundsen!
Die blijft wel ergggg lang weg...
Denk dat hij pas na 1-1-2021 gaat uitkomen, dit jaar vewacht ik hem echt niet.
Maar goed misschien zijn ze druk bezig om de 100Km in NL erin te zetten.
En daar wil ik dan wel weer wat langer op wachten dan

Alpha

Donateur
De AppStore is met kerst sowieso gesloten voor ontwikkelaars. Dus updates moet je ruim voor de kerst indienen anders is het 2021.

TB404

Actief lid
Ik zie geen digitale handleidingen in de app. Alleen een forward naar de download pagina van handleidingen.

Ik had iets grotere hoop op een goede app, maar hij is vooral hetzelfde als de vorige app.

AvB

Senior Member
Ik zie geen digitale handleidingen in de app. Alleen een forward naar de download pagina van handleidingen.

Ik had iets grotere hoop op een goede app, maar hij is vooral hetzelfde als de vorige app.

En werkt de downloadlink naar de handleiding?
Bij mij (Android) niet.

hvana

Lid
Gemerkt dat als je een review op de app geeft in de app store, dat de developers van skoda vrij snel reageren. Daarna heb je ook een contact. Gisteren 17/12 de update van MySkoda. Update uitgevoerd, ellende blijft hetzelfde. Wagenstatus blijft nu weer van 5 dagen geleden, refresh leidt na een spinning wheel van een paar minuten tot de heilzame opmerking (met rood uitroepteken): Probeer het nog eens. Neem contact op met de infolijn als het probleem aanhoudt. Hartelijk dan voor uw begrip!
Dat laatste zin is wellicht nog de slechtste grap :(
Ga maar weer reviewen.

Bovenaan Onderaan