Canon-Eye

Forumguru
Als ik zie wat er allemaal aan reclame op me af zou komen in zo'n Skoda, dan weet ik één ding vrij zeker: ik hoef absoluut GÉÉN auto die mij via het infotainment lastigvalt met dit soort "locationbased" gelegenheidsdeals. Ik werd al horendol van al die BlackFriday ellende en dat duurde maar een paar weken.
Je zal toch jaarrond hiermee worden lastiggevallen... Brrrr! :mad:

CharlesTucker

Forumguru
Gelukkig lijkt deze onzin vooralsnog "opt-in", en dat gaan we dus never nooit niet doen. Man man man, ga gewoon auto's bouwen, dat hele app-gebeuren werkt nu ook al zo geweldig :facepalm:.
"Once the driver has registered for the brand’s marketplace app, the programme analyses their behaviour, routes and daily routines over a period of one to two weeks, to then put together bespoke offers."

Canon-Eye

Forumguru
Je kunt de aanbiedingen op het scherm accepteren. Veel te veel totaal onnodige afleiding - lijkt mij gevaarlijk en zou alleen al daarom verboden moeten worden...

Hveener

Nieuw lid
Ik wil graag mijn contacten in het geheugen van de Skoda zetten.
Als mijn telefoon is gekoppeld dan heb ik de mogelijkheid om mijn contacten in te lezen maar er gebeurt niets.
Als ik Android auto heb ingesteld dan kan ik via Android auto wel bij mijn contacten komen.

E.T.

Lid
Gisteren de 'nieuwe' MySkoda app geïnstalleerd. Ik hield het niet voor mogelijk maat het werkt nog slechter dan de vorige, met andere woorden, het werkt helemaal niet meer (en Skoda Connect ook al niet). Van waardeloze apps gesproken. Het wordt hoog tijd dat Skoda zich hier herpakt. Ik begin jaloers te worden op mijn dochter die een Volvo V60 plug-in hybride heeft, en een app die wel werkt!

Skoda Superb IV Combi Sportline

Rallye

Forumguru
@Hveener Als je bij de eerste keer verbinden de juiste toestemming geeft moet de navi gewoon de contacten overnemen van je telefoon. Die hoef je er dus niet “in te zetten”.

Telefoon even uit het systeem, systeem uit de telefoon en opnieuw proberen?

Android Auto zet niets over naar het navigatiesysteem, maar laat (een beperkte versie van) het je telefoonscherm op je navi zien. De contactgegevens blijven dan dus in je telefoon.

Laatst bewerkt:

E.T.

Lid
Update, ik heb de Skoda Connect en MySkoda apps van mijn android smartphone verwijderd en heb de MySkoda-app terug geïnstalleerd. Vervolgens in de wagen ("contact" aan) de instructies gevolgd en ziedaar, het werkt weer!!! Ik moest weliswaar een VIN nummer selecteren, selecteerde vervolgens mijn wagen uit het keuzemenu waarna ik de melding kreeg dat deze wagen reeds geactiveerd was. :pieker: Gewoon verder geprutst en vervolgens functioneerde het boeltje weer. De wonderen zijn de wereld nog niet uit (dank u Sinterklaas) :tegek:

AvB

Senior Member
Update, ik heb de Skoda Connect en MySkoda apps van mijn android smartphone verwijderd en heb de MySkoda-app terug geïnstalleerd. Vervolgens in de wagen ("contact" aan) de instructies gevolgd en ziedaar, het werkt weer!!! Ik moest weliswaar een VIN nummer selecteren, selecteerde vervolgens mijn wagen uit het keuzemenu waarna ik de melding kreeg dat deze wagen reeds geactiveerd was. :pieker: Gewoon verder geprutst en vervolgens functioneerde het boeltje weer. De wonderen zijn de wereld nog niet uit (dank u Sinterklaas) :tegek:

Ik heb hetzelfde gedaan, de Skoda Connect en MySkoda apps verwijderd en daarna de "nieuwe" MySkoda-app geïnstalleerd. Alleen wordt bij mij de de Skoda Connect app weer geïnstalleerd, of is dat bij jou ook zo?
In het mailtje staat weliswaar dat de nieuwe MyŠKODA app een update is van de huidige ŠKODA Connect App, maar ik dacht dat je dan toch wel het nieuwe logo en de nieuwe naam (MySkoda) te zien zou krijgen.
Maar bij mij is dat niet zo.

Laatst bewerkt:

E.T.

Lid
@E.T. : en dan heb je nu ook de nieuwe versie van de app?
inderdaad de nieuwe versie van de app. De Skoda Connect app heb ik niet meer op mijn smartphone staan want die nieuwe app zou de twee oude apps vervangen. Skoda Connect werd niet meer (automatisch) op mijn smartphone geïnstalleerd...

hemi24

Forumguru
Heb de nieuwe MySkoda app op m'n Android toestel geïnstalleerd, en deze wordt ook zo weergegeven in mijn Google Play Store, maar op m'n startscherm wordt de app weergegeven als de Skoda Connect app.
Dit terwijl ik eerst beide oude apps verwijderd heb; snap er niks meer van...

AvB

Senior Member
Heb de nieuwe MySkoda app op m'n Android toestel geïnstalleerd, en deze wordt ook zo weergegeven in mijn Google Play Store, maar op m'n startscherm wordt de app weergegeven als de Skoda Connect app.
Dit terwijl ik eerst beide oude apps verwijderd heb; snap er niks meer van...

Ik heb precies hetzelfde.
En de Skoda Connect app heeft één dag gewerkt en vanmorgen was 't weer hopeloos.

Zojuist toch weer verwijderd en de MySkoda app opnieuw geïnstalleerd.
Het blijft de Skoda Connect app, maar hij doet 't weer, waarschijnlijk niet voor lang?

Laatst bewerkt:

AvB

Senior Member
Hoera!

Zojuist (15:25 uur) een update (Android) gehad van de MySkoda/Skoda Connect app,
met nu wel het juiste icoontje (en daaronder de tekst MySkoda).

En nu maar hopen dat ie (goed) blijft werken.

Bovenaan Onderaan