Veel te veel totaal onnodige afleiding
Update, ik heb de Skoda Connect en MySkoda apps van mijn android smartphone verwijderd en heb de MySkoda-app terug geïnstalleerd. Vervolgens in de wagen ("contact" aan) de instructies gevolgd en ziedaar, het werkt weer!!! Ik moest weliswaar een VIN nummer selecteren, selecteerde vervolgens mijn wagen uit het keuzemenu waarna ik de melding kreeg dat deze wagen reeds geactiveerd was. Gewoon verder geprutst en vervolgens functioneerde het boeltje weer. De wonderen zijn de wereld nog niet uit (dank u Sinterklaas)
Op een Android? Want op de iPhone komt de nieuwe app pas de tiende......
inderdaad de nieuwe versie van de app. De Skoda Connect app heb ik niet meer op mijn smartphone staan want die nieuwe app zou de twee oude apps vervangen. Skoda Connect werd niet meer (automatisch) op mijn smartphone geïnstalleerd...@E.T. : en dan heb je nu ook de nieuwe versie van de app?
Heb de nieuwe MySkoda app op m'n Android toestel geïnstalleerd, en deze wordt ook zo weergegeven in mijn Google Play Store, maar op m'n startscherm wordt de app weergegeven als de Skoda Connect app.
Dit terwijl ik eerst beide oude apps verwijderd heb; snap er niks meer van...