hemi24

Forumguru
@AvB : hier ook een update op de Android.

Merk nog niet echt wat er nu echt nieuw is tegenover de oude Skoda Connect app, maar goed...

Alpha

Donateur
Spannend. Ben eens benieuwd de 10e.

Laatste tijd lijkt de auto wel minder lang het profiel te laden. Dus misschien heeft dat server onderhoud toch wat verbeterd.

AvB

Senior Member
Sinds maandag de "nieuwe" MyŠKODA app op m'n (Android)mobieltje.
Tot op heden werkt ie probleemloos, zelfs het op afstand ontgrendelen/vergrendelen van de sloten.

TB404

Actief lid
Als het goed is vandaag.
Op dit moment geen update beschikbaar voor welke van de apps dan ook.
Ik heb:
Skoda Connect
MySkoda (zoals bekend vervalt deze app)
Media Command van Skoda
Mijn Skoda (kan ik niet mee inloggen)

Skoda Connect zou moeten updaten naar de nieuwe allesomvattende app. Ben en blijf benieuwd.

Alpha

Donateur
Klopt. Hier ook niet. Maar net nog eens gekeken in de mail. En daar staat echt 10-12-2020:

De nieuwe MyŠKODA app is eenvoudig te herkennen aan het nieuwe logo en is verkrijgbaar in de Google Play Store (vanaf 04/12/2020) en Apple App Store (vanaf 10/12/2020). De nieuwe MyŠKODA app is een update van de huidige ŠKODA Connect App.

JeSko

Forumguru
Heb op android de nieuwe app kunnen installeren, er kwam een update op, ik dacht geef mijn VIN in maar het zal niet werken, kwam er plots de melding op dat mijn voertuig compatibel was. Zit nu met de nieuwe app te spelen, maar veel kan je er als S2 rijder niet mee, of ik moet het nog uitvogelen. Hij staat in elk geval wel in de virtuele garage, dat lukte met de oude app niet. Screenshot_20201210-143944_MyKODA.jpg

TB404

Actief lid
Huidige versie van Skoda Connect in de iOS appstore:
3.5.7 (1mo ago)

De app zegt nu dat mijn auto inactief is. De licentie is 3 dagen geleden gekocht.. We wachten het maar even af.

TB404

Actief lid
Klopt. Hij staat nog op de telefoon, maar geeft aan dat deze gedeactiveerd is. Dan word je doorgestuurd naar een website die linkt naar de nieuwe app en dat gaat in mijn geval naar de boven aangegeven, nog oude, Skoda Connect app.

Laatst bewerkt door een moderator:

AvB

Senior Member
"Mijn" Android MyŠKODA app heb ik ook pas een paar dagen later gekregen (er staat trouwens ook "vanaf"...).

JeSko

Forumguru
Lijkt erop dat ik met deze app nog minder kan, oude app had een parkeertimer en een auto locatie functie, deze niet.

AvB

Senior Member
De auto locatie functie zit er bij mijn Kamiq wel op, tenminste als je de parkeerpositie bedoelt.

De Stip

Forumguru
Inderdaad maar afwachten dus, want er is voor de Mijn Skoda app bij iTunes nog geen update te vinden.
Het zou mooi zijn als die app gewoon met touch-id werkt ipv een vier cijferige pincode. We wachten af......

Bovenaan Onderaan