Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Sinds maandag de "nieuwe" MyŠKODA app op m'n (Android)mobieltje.
Tot op heden werkt ie probleemloos, zelfs het op afstand ontgrendelen/vergrendelen van de sloten.
Op dit moment geen update beschikbaar voor welke van de apps dan ook.
Ik heb:
Skoda Connect
MySkoda (zoals bekend vervalt deze app)
Media Command van Skoda
Mijn Skoda (kan ik niet mee inloggen)
Skoda Connect zou moeten updaten naar de nieuwe allesomvattende app. Ben en blijf benieuwd.
Klopt. Hier ook niet. Maar net nog eens gekeken in de mail. En daar staat echt 10-12-2020:
De nieuwe MyŠKODA app is eenvoudig te herkennen aan het nieuwe logo en is verkrijgbaar in de Google Play Store (vanaf 04/12/2020) en Apple App Store (vanaf 10/12/2020). De nieuwe MyŠKODA app is een update van de huidige ŠKODA Connect App.
Heb op android de nieuwe app kunnen installeren, er kwam een update op, ik dacht geef mijn VIN in maar het zal niet werken, kwam er plots de melding op dat mijn voertuig compatibel was. Zit nu met de nieuwe app te spelen, maar veel kan je er als S2 rijder niet mee, of ik moet het nog uitvogelen. Hij staat in elk geval wel in de virtuele garage, dat lukte met de oude app niet.
Klopt. Hij staat nog op de telefoon, maar geeft aan dat deze gedeactiveerd is. Dan word je doorgestuurd naar een website die linkt naar de nieuwe app en dat gaat in mijn geval naar de boven aangegeven, nog oude, Skoda Connect app.
Inderdaad maar afwachten dus, want er is voor de Mijn Skoda app bij iTunes nog geen update te vinden.
Het zou mooi zijn als die app gewoon met touch-id werkt ipv een vier cijferige pincode. We wachten af......
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.