Allemaal de e-mails gehad over Škoda Connect?
1. e-mail van 25-11-2020 met als titel Kennisgeving over gepland onderhoud:
Beste ŠKODA Connect-gebruiker,
Bij ŠKODA Auto zijn we voortdurend bezig met het verbeteren en eenvoudiger maken van onze diensten. Wij willen je informeren over een gepland onderhoud waardoor de ŠKODA Connect-diensten voor de modellen Scala en Kamiq vanaf 01/12/2020 om 20.00 uur tot 02/12/2020 om 08.00 uur niet beschikbaar zullen zijn.
Om ervoor te zorgen dat na het serveronderhoud al je gegevens weer worden bijgewerkt (in de app en op de portal), moet het contact van je auto minimaal één minuut worden ingeschakeld en daarna weer worden uitgeschakeld.
Onze excuses voor het ongemak dat ontstaat doordat onze diensten tijdelijk niet beschikbaar zijn. Bij voorbaat hartelijk dank voor je begrip.
We danken je voor het in ons gestelde vertrouwen.
ŠKODA Connect Team
2. e-mail van vandaag (3-12) met als titel ŠKODA Connect App en MyŠKODA App
worden één app genaamd MyŠKODA:
Beste klant,
Wij zijn verheugd om de samenvoeging van twee van onze mobiele applicaties aan te kondigen: de ŠKODA Connect app en de MyŠKODA app worden één app genaamd: MyŠKODA.
In de MyŠKODA app zijn alle belangrijke functies van de twee voorgaande apps samengevoegd. Omdat je nu vanuit één plek toegang hebt tot deze functies, wordt het gebruik van onze ŠKODA-digitale services nog eenvoudiger.
Hoe werkt het?
Om in te loggen in de nieuwe applicatie kun je je huidige ŠKODA ID-inloggegevens blijven gebruiken. Vervolgens is het belangrijk om de bijgewerkte wettelijke voorwaarden te lezen en deze te bevestigen om de volledig nieuwe app te kunnen gebruiken.
Als je meer informatie wenst over de verwerking van persoonsgegevens, dan vind je dit
hier. Als je inloggegevens van derden gebruikte in de huidige MyŠKODA app (bijv. inloggen via Facebook) en geen ŠKODA ID hebt (die bijvoorbeeld in andere ŠKODA apps wordt gebruikt), kun je
hier of rechtstreeks in de nieuwe MyŠKODA app een nieuw ŠKODA ID creëren.
Als je de huidige ŠKODA Connect app nog moet installeren, kun je dit eenvoudig doen via deze
link.
Hoe herken ik de nieuwe MyŠKODA app?
De nieuwe MyŠKODA app is eenvoudig te herkennen aan het nieuwe logo en is verkrijgbaar in de Google Play Store (vanaf
04/12/2020) en Apple App Store (vanaf 10/12/2020). De nieuwe MyŠKODA app is een update van de huidige ŠKODA Connect App.
Wij vertrouwen erop dat de nieuwe MyŠKODA app meer gemak en comfort zal bieden in de mobiele interactie met jouw ŠKODA.
Met vriendelijke groet,
Jouw ŠKODA Connect team