014

Lid
Heeft er iemand een idee hoe je een foto kan toevoegen als hoofdgebruiker in het ŠkodaConnect verhaal?thx
 

goldoro

Nieuw lid
Ik kreeg eind febr. 2020 mijn nieuwe Kamiq.
Vanaf het begin zijn er problemen met Skoda Connect.
De auto is al meerdere malen terug geweest naar de garage.
Er zijn onderdelen vervangen, er zit een geheel nieuwe display in, maar dan werkt het weer voor een aantal dagen en dan zonder aanleiding stop het er allemaal weer mee.
Het is echt hopeloos.

Dit is mijn 5de Skoda. Alle vorige 4 Octavia's zonder enig probleem, maar de elektronica van deze Kamiq is een pure ramp.
Ook al weet ik dat ze in mijn plaatselijke garage hun uiterste best doen om het op te lossen, toch denk ik dat er sprake is van incompetentie bij Skoda Nederland aangaande deze problemen.

Heb spijt van de laatste aanschaf van de Kamiq.
 

clocky

Lid
Weet iemand wat je allemaal met Skoda connect kan uitlezen?
Ik begreep dat ik terug naar de dealer moet zodat ik de auto op afstand op slot kan doen.

Kan ik dan ook op afstand verwarming aanzetten of starten?
 

Derooke

Forumguru
De verwarming (elektrische of phev modellen) kan bij activatie worden gedaan.(aanmaken Hoofdgebruiker)
Stoel en ruitverwarming ook.
Afstand gereden per dag met bijhorend verbruik ook
Onderhoud intervallen checken.
Je consessiehouder waarnaar je belt als je op het sleuteltje naast de sos knop drukt kan je instellen.
Ingeval van uitleen kan je snelheidswaarschuwing aanzetten .
Pos van parkeren.
Agenda
En of er storingen zijn op wielen motor verwarming enz
En tenslotte vergrendeling (na het tonen van je rijbewijs bij je consessiehouder.)
 

JeSko

Forumguru
Hi allen,

Wilde net de App openen om wat opzoekwerk te doen, en ik kreeg deze melding.

Screenshot_20201201-125659_MyKODA.jpg

Betekent dit dat de app volledig verdwijnt? Ik gebruik ze regelmatig, zou het zonde vinden!
 

hemi24

Forumguru
Wat houdt je tegen om op "More information" te drukken, dan kun je lezen wat er staat te gebeuren..!

On December 10th we are going to shutdown existing MySKODA App. SKODA AUTO is going to release the merger of two current mobile applications in its portfolio; the SKODA Connect App and MySKODA App will become one. The new application will use well-known name of MySKODA. The new MySKODA application will be easily recognised by its all new logo and will be available on Google Play and Apple App Store as an update of the current SKODA Connect App.


:lezen:
 

JeSko

Forumguru
Over gezien, benieuwd of ik nu wel mijn Auto kan aanmelden via het vin nummer, dat lukt nu niet meer.
 

JeSko

Forumguru
Mij zal vooral benieuwen of ik nu wel mijn auto via zijn vin nummer kan aanmelden @MiDe , maar ik betwijfel het.
 

Kev

Lid
Vandaag mail gehad dat de 2 apps gaan samensmelten. My Skoda en Skoda connect worden 1 app.
 

AvB

Senior Member
Allemaal de e-mails gehad over Škoda Connect?

1. e-mail van 25-11-2020 met als titel Kennisgeving over gepland onderhoud:

Beste ŠKODA Connect-gebruiker,
1-1.gif


Bij ŠKODA Auto zijn we voortdurend bezig met het verbeteren en eenvoudiger maken van onze diensten. Wij willen je informeren over een gepland onderhoud waardoor de ŠKODA Connect-diensten voor de modellen Scala en Kamiq vanaf 01/12/2020 om 20.00 uur tot 02/12/2020 om 08.00 uur niet beschikbaar zullen zijn.

Om ervoor te zorgen dat na het serveronderhoud al je gegevens weer worden bijgewerkt (in de app en op de portal), moet het contact van je auto minimaal één minuut worden ingeschakeld en daarna weer worden uitgeschakeld.

Onze excuses voor het ongemak dat ontstaat doordat onze diensten tijdelijk niet beschikbaar zijn. Bij voorbaat hartelijk dank voor je begrip.

We danken je voor het in ons gestelde vertrouwen.

ŠKODA Connect Team


2. e-mail van vandaag (3-12) met als titel ŠKODA Connect App en MyŠKODA App
worden één app genaamd MyŠKODA:

Beste klant,
1-1.gif


Wij zijn verheugd om de samenvoeging van twee van onze mobiele applicaties aan te kondigen: de ŠKODA Connect app en de MyŠKODA app worden één app genaamd: MyŠKODA.

In de MyŠKODA app zijn alle belangrijke functies van de twee voorgaande apps samengevoegd. Omdat je nu vanuit één plek toegang hebt tot deze functies, wordt het gebruik van onze ŠKODA-digitale services nog eenvoudiger.

Hoe werkt het?
Om in te loggen in de nieuwe applicatie kun je je huidige ŠKODA ID-inloggegevens blijven gebruiken. Vervolgens is het belangrijk om de bijgewerkte wettelijke voorwaarden te lezen en deze te bevestigen om de volledig nieuwe app te kunnen gebruiken.

Als je meer informatie wenst over de verwerking van persoonsgegevens, dan vind je dit hier. Als je inloggegevens van derden gebruikte in de huidige MyŠKODA app (bijv. inloggen via Facebook) en geen ŠKODA ID hebt (die bijvoorbeeld in andere ŠKODA apps wordt gebruikt), kun je hier of rechtstreeks in de nieuwe MyŠKODA app een nieuw ŠKODA ID creëren.

Als je de huidige ŠKODA Connect app nog moet installeren, kun je dit eenvoudig doen via deze link.

Hoe herken ik de nieuwe MyŠKODA app?
De nieuwe MyŠKODA app is eenvoudig te herkennen aan het nieuwe logo en is verkrijgbaar in de Google Play Store (vanaf 04/12/2020) en Apple App Store (vanaf 10/12/2020). De nieuwe MyŠKODA app is een update van de huidige ŠKODA Connect App.

Wij vertrouwen erop dat de nieuwe MyŠKODA app meer gemak en comfort zal bieden in de mobiele interactie met jouw ŠKODA.

Met vriendelijke groet,
Jouw ŠKODA Connect team
 

JeSko

Forumguru
Kan de auto met de huidige app maar niet verbinden via Vin nummer, benieuwd of dat nu wel gaat lukken.. en of ik meer features ga kunnen gebruiken?
 
Bovenaan Onderaan