dj.verhulst
Forumguru
hoe zit het met die defecten van de 1,5 waar over gesproken word ?
Ze wachten nog steeds op onderdelen.....hoe zit het met die defecten van de 1,5 waar over gesproken word ?
dsg combinatie probleem ....
Maar als je je al enkele maanden daaraan ergert, en de dealer laat het er bij zitten, kan ik me voorstellen dat je wat negatief bent over de motor............wanneer daarnaar gevraagd wordt.
Ik spreek niet over defecten, maar over problemen met dat blok. Problemen die je niet terugvindt bij het 1.0 blok.Inderdaad alleen een software update nodig de eerste serie
Dus om dan over betrouwbaarheid in post #11 en defecten te spreken is niet aan de orde / overtrokken
Logisch dat de dealer kijkt naar de invoerder. De kennis is niet bij een dealer om dergelijke software-matige problemen op te lossen. En als ze het zouden kunnen oplossen, dienen ze ook eerst naar de invoerder te kijken, luisteren en uit te voeren wat de invoerder zegt. Garantiegevallen worden door de invoerder betaalt, dus hij bepaalt hoe het moet gebeuren. Doe je het als dealer op een andere manier, mag je als dealer fluiten achter je centjes.ja het is verklaarbaar waarom iemand pissig is, maar als sommig in bepaalde forums gelijk grote woorden gaan gebruiken van dit is mijn laatste VAG en dit en dat ... veel dealer kijken te veel naar PON, dan hoe ga ik dit oplossen want anders kopen ze geen volgende Skoda ..
Alleen al vaker gezegd in Nederland heb je daar geen boodschap aan !Garantiegevallen worden door de invoerder betaalt, dus hij bepaalt hoe het moet gebeuren. Doe je het als dealer op een andere manier, mag je als dealer fluiten achter je centjes.
Maar overtrokken blijft het want het is geen probleem betreffende het blok maar het stuk software paste niet echtIk spreek niet over defecten, maar over problemen met dat blok. Problemen die je niet terugvindt bij het 1.0 blok.
Logisch dat de dealer kijkt naar de invoerder. De kennis is niet bij een dealer om dergelijke software-matige problemen op te lossen. En als ze het zouden kunnen oplossen, dienen ze ook eerst naar de invoerder te kijken, luisteren en uit te voeren wat de invoerder zegt. Garantiegevallen worden door de invoerder betaalt, dus hij bepaalt hoe het moet gebeuren. Doe je het als dealer op een andere manier, mag je als dealer fluiten achter je centjes.
Alleen al vaker gezegd in Nederland heb je daar geen boodschap aan !
Hier ga je de koop aan met een dealer en die dealer moet jouw problemen ( garantie of producteigenschappen ) gewoon oplossen !
Dat hij dit declareert bij de importeur is zijn probleem en heb je dan ook niets mee van doen
Ooit bij de RR 2st verroeste wisserstangen gehad, dat ik op garantie claimde bij de dealer, die begon meteen ik wil foto's maken en ga dit overleggen met de importeur.
Prima dat je foto's maakt en met hem overlegt, maar ik verwacht dat jij dit volgende week gaat vervangen !
Tjsa maar ik weet niet of de importeur dit mij gaat vergoeden ? Tsja dat is jouw probleem en niet de mijne , je hebt gezegd dat het niet hoort en de wagen valt nog onder garantie dus het word vervangen en ik betaal er niets voor !
En het is dan ook binnen een week vervangen en kosteloos, of me dealer het vergoed heeft gekregen dat weet ik niet en hoef ik ook niet te weten !
Ik heb een overeenkomst gesloten met de dealer en hij met zijn leverancier !!
En dat sommige mensen de uitspraak van de importeur als bindend nemen is hun probleem, en dit komt vaker voor dat een dealer dit zo weet te draaien naar zijn klant