Rosinfield
† In Memoriam
nou ja, dat is een subjectieve aangelegenheid natuurlijk. Er zijn misschien ook wel mensen die het prachtig vinden. Ik vind in ieder geval 1 stuks voldoende en twee zwaar irritant
Ik zou meteen maar een extra stuur en pedalen laten inbouwen dan; heerlijk symmetrisch
Ja die VAG spiegels, Mercedes was er in de jaren tachtig al achter dat het niet werkte en VAG ging het nog even opnieuw uitvinden.
Dat doet me aan V.A.G. spiegels denken van een aantal jaar terug: links een normale, rechts een of ander klein dingetje.
Ik moet zeggen... op de Octavia na, heeft de rest netjes links en rechts een uitlaatpijp (aftermarket, 2 hadden het af fabriek al. Alleen hebben die ook weer maar 1 antenne, zitten allemaal rechts ook nog.
Ik ben van symetrie en het liefst heb ik dat ik 2 mistachterlichten zou hebben.
Dan moet de automatische lichtinschakeling ook verboden worden.Dan moet je je waarschijnlijk ook aan ergeren dat je niet in het midden maar links in de auto zit.
(koop een mcLarenF1)
on topic: 2 mistlampen moesten verboden worden. Het blijft verwarrend met remlichten, zeker in de situaties waar deze lampen gebruikt worden: nl mist
Zie je plots 2 felle lampen voor je opdoemen weet je niet of zo'n sjonnie met 2 lampen rijdt of dat er een file staat waarbij je eigenlijk als een haas in de ankers moet om niet in een massale kettingbotsing te geraken.
1 pit maakt de situatie duidelijker.
Ik sluit me verder ook helemaal aan bij Canon-eye: Wees bewust en doe die dingen pas aan bij zicht minder dan 50 meter. (en dat komt weinig voor!) en doe ze uit als er een duidelijk zichtbare achterligger is, voor het stoplicht en in de file.