Herperduin
Forumguru
Ik vind de Octavia zelf veel mooier. Zowel de OC3 als de OC4. Peugeot maakt mooie auto’s maar ik ben er altijd snel op uitgekeken en dat vind ik dus zo mooi aan de Skoda. Ik weet zelfs nog niet of ik de OC3 of OC4 mooier vind. Qua betrouwbaarheid beste ook even bij een vertrouwde garage vragen want die weten altijd wel waar je weg van moet blijven en waarvan niet qua type motor, versnellingsbak etc.
Peugeot heeft overigens een tijdje last gehad van fouten met distributiekettingen maar dat is alweer tijdje terug.
Succes met de zoektocht. Ik verwacht nu toch wel dat je de huidige OC3 aan het eind van het jaar hebt ingeruild en snap dat ook welk. Vraag bij een volgende auto ook “geluksgarantie” zodat je hem zonder probleem terug mag brengen als er iemand anders tegenaan rijdt
Peugeot heeft overigens een tijdje last gehad van fouten met distributiekettingen maar dat is alweer tijdje terug.
Succes met de zoektocht. Ik verwacht nu toch wel dat je de huidige OC3 aan het eind van het jaar hebt ingeruild en snap dat ook welk. Vraag bij een volgende auto ook “geluksgarantie” zodat je hem zonder probleem terug mag brengen als er iemand anders tegenaan rijdt