Superb III combi
Forumguru
Ben nog aan het sparen voor de resterende 160pk
En als hij getuned haal je die er gewoon af om nadien er terug op te zettenHeb aan mijn andere wagen kosten en het eerste wat de dealer me vroeg was of de wagen getuned is.
Omdat hij niet getuned is komen ze voor 40% tussen voor de wisselstukken. Anders kon ik hier naar fluiten.
als je na de garantie kosten hebt die niet normaal zijn, kan de dealer ook nog tussen komen. Dus met de garantie in gedachte tune je best nooitHeb aan mijn andere wagen kosten en het eerste wat de dealer me vroeg was of de wagen getuned is.
Omdat hij niet getuned is komen ze voor 40% tussen voor de wisselstukken. Anders kon ik hier naar fluiten.
denk als je je motor opgeblazen hebt tijdens de garantieperiode, gaan ze wel iets diepgaander zoeken. Volgens mij zullen er steeds indicatoren zijn dat er getuned is. Je moet er rekening mee houden dat de fabriek veel meer details kan uitlezen dan de dealer. En bij serieuze problemen wordt de invoerder of fabriek er steeds bij geroepen.En als hij getuned haal je die er gewoon af om nadien er terug op te zetten
Blijven ontkennen. Puntdenk als je je motor opgeblazen hebt tijdens de garantieperiode, gaan ze wel iets diepgaander zoeken. Volgens mij zullen er steeds indicatoren zijn dat er getuned is. Je moet er rekening mee houden dat de fabriek veel meer details kan uitlezen dan de dealer. En bij serieuze problemen wordt de invoerder of fabriek er steeds bij geroepen.
dan ga je een paar jaar met een kapotte wagen zitten tot de rechter een vonnis uitgesproken heeftBlijven ontkennen. Punt
Dan zeg ik daar zo : als hun metingen even betrouwbaar zijn als hun CO2 metingen dan gooi je hun uitslag maar weg. En gewoon ook een proces beginnen dat ze hun garantie moeten geven. Ze kunnen dat nooit bewijzen.dan ga je een paar jaar met een kapotte wagen zitten tot de rechter een vonnis uitgesproken heeft
Mooi ! En wat is een mooie korting ? Rond de 40.000 in totaal ?Heb net een paar weken mijn 280 pk Superb. Ik reed al een Superb3 maar een diesel, de dealer had deze al even staan en had een prima korting, dus ik heb mezelf verwend. Staat nu net zo'n 2000km op. Heerlijk auto, helemaal vol, is l&K versie met alle opties. De 280 pk is echt bizar, super snel en bij normaal rijden heerlijk rustig (stil). Bekijk bijlage 60837
Over geld en sex durven de mensen niet praten he . Mijn o3 RS was ook zoiets. Ik heb die gekocht voor 24.000 en hij was een jaartje oud. Kon ik niet laten liggen vond ik.Een mooie korting is een mooie korting, 40k zou leuk zijn, maar dat zal niet lukken in NL, maar ik was tevreden!