Beerens pakt dat allemaal over in Antwerpen@kriva , behoud thuy zijn dealerschap? Weet van heel veel skoda garages dat zij hun opzeg hebben gekregen.indien ze niet bezig zijn met plannen voor een mega-garage, mag je er zeker van zijn dat ze ofwel opgenomen zijn in een groep (en wss nadien verdwijnen) of dat ze hun dealerschap kwijt zijn.
in antwerpen is het toch Auto-Natie en is dit nog steeds Beerens? Dacht van niet.Beerens pakt dat allemaal over in Antwerpen
Over de cinema ?in antwerpen is het toch Auto-Natie en is dit nog steeds Beerens? Dacht van niet.
yep, dat was vroeger Beerens, nu Auto-natie. Is zelfs nu een dealerschap van D'Ieteren zelf.Over de cinema ?
Zou de oude Beerens gestopt zijn ? Ik heb daar 20 jaar geleden nog mee in de fitness gezetenyep, dat was vroeger Beerens, nu Auto-natie. Is zelfs nu een dealerschap van D'Ieteren zelf.
Wie googelt, wie vindt
https://automotive-management.nl/ni...asenberg-naar-belgische-dealerholding-beerens
doen tweedehandse wagens, leasing, nissan, ...Zou de oude Beerens gestopt zijn ? Ik heb daar 20 jaar geleden nog mee in de fitness gezeten
@leon-cupra Klopt dat het een ex-demo is in sint Niklaas, ik ben ook naar deze gaan kijken alvorens wij de onze besteld hebben.Veel krassen, aanzienlijke schade op minstens twee velgen, en een dealer die beweert dat 39900€ hun absoluut laagste prijs is, maar nog geen maand later de geadverteerde prijs wel met 1000€ laat zakken.
We hebben er voor gekozen een nieuwe te bestellen, en verbazend genoeg niet daar.
heeft niets te maken met vw die niet meer met D'Ieteren wilt werken. Het gaat erover dat binnen een paar jaar door een europese regelgeving er geen exclussieve invoerders mogen zijn en elke dealer moet zijn wagens rechtstreeks bij de fabriek kunnen bestellen.Ik heb mij laten vertellen dat Volkswagen de samenwerking met D ieteren wil stoppen. Maar doordat D'ieteren alle garages gedeeltelijk of volledig aan het opkopen is maken ze zich zeer sterk tov VW.
Als VW een nieuwe invoerder wil, begin maar om alles vanop 0 op te bouwen.
Al gemerkt dat bij de megadealer alles geld moet kosten. Bij de kleine oude Skoda Dealer, man vrouw en technieker. Beetje olie bij geen probleem, geen factuur, lampje vervangen, laat maar zitten. Vervangwagen nodig (bij herstelling onder garantie) geen probleem en geen factuur.heeft niets te maken met vw die niet meer met D'Ieteren wilt werken. Het gaat erover dat binnen een paar jaar door een europese regelgeving er geen exclussieve invoerders mogen zijn en elke dealer moet zijn wagens rechtstreeks bij de fabriek kunnen bestellen.
Hierdoor is D'Ieteren het dealerlandschap aan het herschapen: in iedere provincie een paar megadealers, dienen belachelijke hoge investeringen te doen, hebben hiervoor niet de financiele middelen, maar D'Ieteren wel. Dus D'Ieteren investeert in die megadealers en hierdoor blijven de megadealers afhankelijk van D'Ieteren.
heeft niets te maken met vw die niet meer met D'Ieteren wilt werken. Het gaat erover dat binnen een paar jaar door een europese regelgeving er geen exclussieve invoerders mogen zijn en elke dealer moet zijn wagens rechtstreeks bij de fabriek kunnen bestellen.
Hierdoor is D'Ieteren het dealerlandschap aan het herschapen: in iedere provincie een paar megadealers, dienen belachelijke hoge investeringen te doen, hebben hiervoor niet de financiele middelen, maar D'Ieteren wel. Dus D'Ieteren investeert in die megadealers en hierdoor blijven de megadealers afhankelijk van D'Ieteren.
is toch logisch dat alles betaald moet worden? Werk jij gratis misschien?Al gemerkt dat bij de megadealer alles geld moet kosten. Bij de kleine oude Skoda Dealer, man vrouw en technieker. Beetje olie bij geen probleem, geen factuur, lampje vervangen, laat maar zitten. Vervangwagen nodig (bij herstelling onder garantie) geen probleem en geen factuur.
Mega dealer (die ook audi en VW verkoopt). Alles is te betalen. Ook voor vervangwagen als herstelling onder garantie is.
zal binnenkort ook wel een megagarage zetten.Yep is hier in Limburg ook het geval. Coox is in noord-oost Limburg stilletjes alles aan het overnemen.
Ik werk zelf in een commerciële functie. En ik doe ook gratis zaken voor mijn klanten. Soms moet je een kleine vis geven om een grote te vangen... Als een klant mij vraag om een project uit te rekenen of op de werf te gaan kijken, dan stuurt de firma daar geen factuur voor.is toch logisch dat alles betaald moet worden? Werk jij gratis misschien?
De kleine oude dealers moesten het uiteraard daar wel van hebben, een hogere graad van service omdat wanneer ze een wagen moesten verkopen, ze niet zoveel korting kunnen geven als de megadealer. Maar onderhoud en dergelijke kost evenveel bij een megadealer als bij een kleine dealer (zijn vastgestelde prijzen door D'Ieteren).