BBO
Senior Member
De Dealer uit Sint- Niklaas is ooit gestart met de dealer uit Dendermonde over te nemen, en heeft nog jaren verder gewerkt onder de naam De Decker. Een klein Skoda garage. Maar onder druk van hogerhand heeft hij zijn concessie moeten overlaten aan Buslot die VW en Audi verkopen. Ik had een afspraak bij De Decker in Dendermonde omdat mijn Pano dak stroef liep. Afspraak gemaakt voor het te reinigen. Geschatte werkduur 1 a 2 uur. Maar tussen het maken van de afspraak en de afspraak zelf is de concessie overgegaan naar Buslot. Buslot vond het niet de moeite om mij te verwittigen dat de werkplaats in de vestiging van De Decker gesloten is. En zij spraken onmiddellijk van het volledige dak te vervangen. Twee tot 3 dagen werk. En vervangwagen aan 40 euro/ dag.zal binnenkort ook wel een megagarage zetten.
De 4 merken komen dan onder 1 dak (wel verschillende toonzalen).
De verdeler in Sint-Niklaas, waar de skodameeting is doorgegaan, neemt er zelfs de vrachtwagens erbij. Zo ver gaat D'Ieteren in zijn nieuwe strategie.
Ik heb toen contact genomen met de verkoper die nu in St Niklaas zit. Mijn wagen naar daar. Gratis vervangwagen (want voor hun was het een garantie geval). Hoelang ze eraan gewerkt hebben kan ik niet zeggen. Want 's morgen ben ik de wagen gaan afzetten bij de verkoopster in Dendermonde en is zij is met mijn Supern verder gereden. En in de late namiddag ben ik mijn wagen daar gaan ophalen. En het defecte lampje in de koffer is ook vervangen. Geen factuur voor gekregen. En als toetje nog een testrit met een Kodiaq. Ondanks dat het 50 km bollen is voor mij, deze blijft met zijn twee Skoda's naar Autocenter Waasland gaan.