leon-cupra
Forumguru
Vind de 19" extreme velgen de max op de vRS, maar blijkbaar behoor ik met die mening tot de zeer kleine minderheid.Mooi! 19" is toch bijzonder...
Vind de 19" extreme velgen de max op de vRS, maar blijkbaar behoor ik met die mening tot de zeer kleine minderheid.Mooi! 19" is toch bijzonder...
Die van mijn vriendin is candy white.@leon-cupra welke kleuren wit hebben de beide Octavia's?
ThxMooi, mooi, mooi ... zo'n witte OIII Combi .
Dat verbruik kan misschien nog wel wat dalen hoor. Het verbruik tijdens mijn eerste 5000km lag met 6.6l/100km ook hoger dan nu (6500km en 5.6l/100km). Dus even afwachten.
In ieder geval veel veilige kilometers en rijgenot in die chique bolide(s) ... en welkom op dit gezellige forum
Groetjes,
D.
Idd.Nog bekenden hier op het forum van AF. Héél mooi ook in het wit, sportieve kleur!
Denk dat nu het lange verbruik op 13,5 staat. En zal wss nog stijgen omdat er van de 6000km er nog 4000km inzitten van de vorige eigenaar (die iets langere ritten ermee deed)Langere ritten doe ik ook rond de 8 lit. Mijn gemiddeld verbruik op lange termijn is 11,7 das veel maar ik doe maar 15000 per jaar.
Neen, gewoon te zware schoenenGe zijt dan wel ne pittige rijder