leon-cupra
Forumguru
Bij mijn broer roepen zijn kids steevast "alé papa, zet hem nog eens in super-s-rox modus"
Herken ik ! Ik ga plots ook graag nog es iets gaan halen in een winkel. En mijn naftbakken variëren van 350 tot es 1 keer 550 naar Frankrijk.
Had het correcte verbruik nog niet uitgerekend , maar de meeste bakken zijn rond de 11-12L. Eigenlijk voor de rijtrajecten die ik doe nog aanvaardbaar. Af en toe een langere tijd doet het gemiddeld verbruik wel drastisch dalen. Sta gewoon redelijk veel aan het benzinestation omdat de tank redelijk klein is. Mocht gemakkelijk een bak van 50l zijn.Mooie vRS!
Verbruik valt wel wat tegen zo te zien... Maar je zal er dan ook wel plezier aan beleven!
Alsmede de nodige pecunia en die niet voor evenJe overschreidt zéér snel de limiet "rijbewijs voor even kwijt"
Ach ja, we leven ons enkel uit op de baantjes waar het verantwoord is (en waar ze niet kunnen flitsen). Maar soms is er wel eens een "onbewaakt" moment en als ze er dan staan, tja brute pech en als een echte vent de gevolgen maar aanvaarden.Alsmede de nodige pecunia en die niet voor even
Zilver of zwart.weet niet welke kleur ze gaan zijn. Ook niet van belang. Je ziet dat toch niet.Welke kleur?
Heb je er meteen maar een paar besteld dan ?Zilver of zwart.weet niet welke kleur ze gaan zijn. Ook niet van belang. Je ziet dat toch niet.