B.Stuurder
Forumguru
Ik las het verkeerd, ik dacht dat je een VRS had besteld, een 230!
Een update VOOR de vRSIk las het verkeerd, ik dacht dat je een VRS had besteld, een 230!
Het zijn dus zilvere. Helaas wel de verkeerdeDie ga je wel zien hoor....... Denk dat zwart bij jouw wielen het mooist is......
Bekijk bijlage 53790
Ach, geeft niet hoor. Het is niet dat ik niet zonder kan. Zolang het maar opgelost geraaktJa helaas 2 bestellingen om gedraait door me leverancier .
nu 2 klanten niet blij maar goed gaan we weer oplossen natuurlijk
Uiteraard, maar montage zal echter dan wel een weekje uitgesteld moeten worden.Komt vast goed
De vind ik niet leuk knop mankeert hier nogWat een k*tdag.
Deze voormiddag met mijn halfwakker hoofd tegen een hoge stoeprand gereden. Stukje van 1cm redelijk diep beschadigd en op die extreme velgen valt dit spijtig genoeg redelijk goed op. Uit de band is ook een serieuze lap. Je ziet de versterkingsdraad liggen ... Wordt dus zowiezo een nieuwe band. Velg herstellen lijkt mij dure aangelegenheid en wss niet 100% te herstellen? Dit nog even bezien tot na de winter en dan eventueel nieuwe velg bestellen??
Wordt dus redelijk duur grapje, een pakketje naar de dagbladhandelaar brengen
Pff, ego gekrenkt, portemonnaie leeg en tot overmate van ramp paar dagen rond rijden met een "thuiskommertje" (max 80km/u)
Maandag mijn broer eens laten navragen bij zijn collega wat een nieuwe velg kost. Heeft wel wat extra korting als skoda-werknemer.
Denk dat mijn broer nog 20/30% heeft, maar wss ook afhankelijk van welk onderdeel het is.300 euro zonder korting