Jij hebt dan ook een speciale versie, de eco-245 , waarbij er een blokje van 10cm achter het pedaal is gemonteerdik durf de mijne hier niet te zetten
Verkeerd dusTer toelichting op mijn verbruikscijfers: bij mij staat alles op sport, bij mevrouw Rallye op normaal. Eco gebruiken we niet. N.B. Ik heb de meting op km/l staan niet l/100km.
Met 5000km maakt het inderdaad niet zoveel uit maar toch het gedacht dat je 15L verbruikt.
Is 100 euro benzine op de maand. Pakt dat je met een andere wagen (vb de mx5) evenveel plezier kan hebben maar tegen 10L, tja bespaar je 30euro. Op jaarbasis 360. Niet om wakker van te liggen maar toch blijft het weggegooid geld.
Op iedere wagen maak je verlies. Echter mijn verlies is beperkter doordat ik niet nieuw koop.Dan moet je ook de berekening maken eerst wat verlies je maakt door de RS weg te doen en daar het meerverbruik pas beginnen van aftrekken
Ik heb ook die afweging gemaakt toen de Cupra de deur uit ging, je maakt sowieso verlies.
Tis dan ook maar ne halve auto heOp iedere wagen maak je verlies. Echter mijn verlies is beperkter doordat ik niet nieuw koop.
En nogmaals, de RS moet niet weg omwille van het verbruik. De RS mag weg omwille van rijbeleving.
En btw, als de RS weg gaat en er komt een MX5, is er zelfs budget over
+/- 25% minder wagenTis dan ook maar ne halve auto he
Vraag zal groter zijn maar prijzen zullen niet zozeer fluctueren. Prijzen zakken nu ook niet plots ... anders ga ik nog een maandje wachten.Behalve wanneer je die cabrio net voor de zomer gaat verkopen.
Dat denken wij nu ook al en je bent nog niet cabrioVraag zal groter zijn maar prijzen zullen niet zozeer fluctueren. Prijzen zakken nu ook niet plots ... anders ga ik nog een maandje wachten.
Stiekem wil ik wel eens een cabrio om in het putteke van de winter eens open te rijden en dan iedereen in hun auto zien zitten denken "wuk ne zot"
Dat denken wij nu ook al en je bent nog niet cabrio
Wij zeggen dat hier zo "voor sinterklaas" (hetgeen dat je wenst)Voor achter op zijn schimmel?
Het is idd een model dat geen spoiler nodig heeft, maar eentje erop misstaat zeker niet.Die antenne en de achterlichten... ja, maar waarom iemand een plank dwars achterop een mooi (auto) model zou willen leggen?
Ik weet 't, smaken verschillen (gelukkig maar), ik vind 't niks!
En als die spoiler ( prima woord voor zoiets) nodig zou zijn, hadden ze 'm wel in het model geïntegreerd.