philippe bakker
Forumguru
Een mooie . Hij gaat nu een evoque cabrio kopen met heel de optielijst. Ik vind da een gedrochtWat voor een audi is dat wel? Een "normale" audi is toch perfect betaalbaar in de vennootschap en voor de VAA.
Een mooie . Hij gaat nu een evoque cabrio kopen met heel de optielijst. Ik vind da een gedrochtWat voor een audi is dat wel? Een "normale" audi is toch perfect betaalbaar in de vennootschap en voor de VAA.
Een evoque cabrioEen mooie . Hij gaat nu een evoque cabrio kopen met heel de optielijst. Ik vind da een gedrocht
Tis een a5 cabrio maar ik weet niet juist welke motorisatie. Maar die wisselt graag en koopt altijd nieuwEen evoque cabrio
Wat vraagt hij nog voor de audi? Wat voor ene ist?
Ik heb toch niet beweerd dat je geen ervaring hebt? En als je in de autobranche gezeten hebt, zou je toch moeten weten dat de eerste 2 á 3 jaar de meeste afschrijving is.Denk je dat ik nog nooit een wagen heb verkocht misschien? Ben niet aan mijn eerste toe hoor
Zelf ook in de autoverkoop gezeten, dus je gaat mij niets nieuws bijbrengen
VW Gti, Golf R, audi RS-modellen, ... is overal dezelfde miserie ze
Dirk, zie de smileys in mijn vorig bericht.Ik heb toch niet beweerd dat je geen ervaring hebt? En als je in de autobranche gezeten hebt, zou je toch moeten weten dat de eerste 2 á 3 jaar de meeste afschrijving is.
Je prijs die je vraagt, zal je hier in Vlaanderen bij 'n handelaar niet krijgen. Daarom best particulier verkopen. Je wagen wordt bijna 3 jaar, ondanks de maagdelijke kilometerstand, en is 'n pre- faceliftmodel.
Maar in verband met uw verbruik, zou ik toch ook beginnen denken dat er iets fout is gelopen met uw tuning
In ieder geval, veel succes met de verkoop en met de nieuwe aankoop.
PS. U moet zich niet direct aangevallen voelen, wanneer iemand u probeert goede raad te geven, maar uw reactie kwam bij mij zo 'n beetje over.
No hard feelings.
zegt helemaal niets. Rij eens 4km zoals je anders rijdt en toon dan eens het "verbruik sinds start".Mijn verbruik bij wreed pittig rijden
We gaan met zijn allen met uwe auto heel de namiddag voorbij de vuilbak rijdenzegt helemaal niets. Rij eens 4km zoals je anders rijdt en toon dan eens het "verbruik sinds start".
@Goofy@5E , hoe verklaar je dan dat de RS bij langere afstanden wel het verbruik haalt dat iedereen haalt? Moest er iets schelen aan de wagen zou het verbruik bij langere ritten ook hoger moeten uitvallen.
Ik stel voor dat Bram de volgende meeting in Roeselare organiseert (wil dan nog meehelpen) en dan mogen jullie het allemaal eens uittesten. Jullie zullen allemaal rare ogen trekken.
van de flikken he@philippe bakker , met jullie eigen wagen hé. Ik weet ondertussen wat de mijne verbruikt
De vuilbak?
ken zo mensen die nog eens terug gereden hebben om te zien of het een flitser was ... stonden ze er twee keer opvan de flikken he
ja ok maar ik haal wel bijna het dubbel met een tankbeurt en geloof me met echt veel hard rijdenzegt helemaal niets. Rij eens 4km zoals je anders rijdt en toon dan eens het "verbruik sinds start".
@Goofy@5E , hoe verklaar je dan dat de RS bij langere afstanden wel het verbruik haalt dat iedereen haalt? Moest er iets schelen aan de wagen zou het verbruik bij langere ritten ook hoger moeten uitvallen.
Ik stel voor dat Bram de volgende meeting in Roeselare organiseert (wil dan nog meehelpen) en dan mogen jullie het allemaal eens uittesten. Jullie zullen allemaal rare ogen trekken.
het was gewoon een vraag, niet meer dan datGa nu niet in discutie gaan, maar mijn eerste 4km zijn zijde zacht met het gaspedaal, word pas op gedrukt als de olie temp boven de 80° is, eerder NOOIT,
hard rijden op de autostrade is totaal anders dan 4km hard rijden binnendoorja ok maar ik haal wel bijna het dubbel met een tankbeurt en geloof me met echt veel hard rijden
Maar je gaat me nu toch niet wijsmaken dat jij enkel en alleen je rs gebruikt om 2 keer 4 km per dag af te leggen ? Je rijdt er nooit es ergens anders mee naartoe ?hard rijden op de autostrade is totaal anders dan 4km hard rijden binnendoor
Heb ook nog 230 op de autostrade gereden met een gemiddeld verbruik van 8.5l.
Toon maar eens een foto van 4km rijden int stad van Lokeren en dan moet je van mij nog niet hard rijden
toch is het zoMaar je gaat me nu toch niet wijsmaken dat jij enkel en alleen je rs gebruikt om 2 keer 4 km per dag af te leggen ? Je rijdt er nooit es ergens anders mee naartoe ?