Ik heb een afspraak voor bij je broer en het nazicht gaat 845 euro kosten ...@Kurtje , mijn trajecten zijn steeds optrekken, remmen, korte draaien, ... Amper lange stukken zonder remmen, ziet amper autostrade, ... Dus tja ... Volgende wordt een citigo 1.0 denk ik lekker lage running costs
Het is nu niet dat een vRS een rib uit je lijf kost maar toch ... remblokken dubbel zo duur, banden dubbel zo duur, benzine dubbel zo duur, verzekering een stuk duurder,... En je zou denken, bwa ik doe maar 7.000km/jaar, het kost je evenveel als bij 15.000km.
Wat gaan ze wel allemaal doen toch?Ik heb een afspraak voor bij je broer en het nazicht gaat 845 euro kosten ...
Die durft niet@leon-cupra je komt morgen toch een dag zeggen hé ?
Groot nazichtWat gaan ze wel allemaal doen toch?
neen, geraak er niet. Op de kids letten. Madam is in de namiddag naar een dansoptreden.@leon-cupra je komt morgen toch eens dag zeggen hé ?
tja, als je de beste mechanieker wilt, kost het geld héIk heb een afspraak voor bij je broer en het nazicht gaat 845 euro kosten ...
Elke vijs losvijzen en dan terug ineenstekentja, als je de beste mechanieker wilt, kost het geld hé
Maar wat zijn ze allemaal van zin , is toch overdreven, 845euro
Aaah bij hare loverneen, geraak er niet. Op de kids letten. Madam is in de namiddag naar een dansoptreden.
ze komt toch altijd terug, dus moet zijn dat ik nog niet zo slecht benAaah bij hare lover
wanneer moet je gaan? Heb je gevraagd achter mijn broer? Kzal hem zeggen dat hij jouw wagen goed moet soignerenElke vijs losvijzen en dan terug ineensteken
Gij zijt rijkerze komt toch altijd terug, dus moet zijn dat ik nog niet zo slecht ben
29/5wanneer moet je gaan? Heb je gevraagd achter mijn broer? Kzal hem zeggen dat hij jouw wagen goed moet soigneren
voor t geld moet ze niet terug komen. K doe het allemaal op aan wagensGij zijt rijker
@Kurtje , mijn trajecten zijn steeds optrekken, remmen, korte draaien, ... Amper lange stukken zonder remmen, ziet amper autostrade, ... Dus tja ... Volgende wordt een citigo 1.0 denk ik lekker lage running costs
Het is nu niet dat een vRS een rib uit je lijf kost maar toch ... remblokken dubbel zo duur, banden dubbel zo duur, benzine dubbel zo duur, verzekering een stuk duurder,... En je zou denken, bwa ik doe maar 7.000km/jaar, het kost je evenveel als bij 15.000km.
denk dat mijn rijstijl niet veel anders is dan andere vRS rijders. Woon-werkverkeer is 2km 30km/u waar ik mij aan hou, en daarbuiten trek ik gewoon op van 30 naar 80 (en af en toe iets meer ). Funritjes ... Dat is al 7 maanden geleden. Nu rij ik terug wat meer met de vRS aangezien de superb in de garage staat. Maar dan nog, dan is het gewoon even op de autostrade optrekken tot 190 om dan onmiddellijk terug 120-130 te rijden.Maar dan nog 12k km met een Bridgestone Potenza kom ik nog in, maar met een PS4S moet je rijstijl toch eens nagekeken worden Ik heb ook niet de langste ritten, iedere dag naar mijn werk tussendoor is 8km... De funritjes zijn altijd tussendoor etc...
Al uw kilo’s hedenk dat mijn rijstijl niet veel anders is dan andere vRS rijders. Woon-werkverkeer is 2km 30km/u waar ik mij aan hou, en daarbuiten trek ik gewoon op van 30 naar 80 (en af en toe iets meer ). Funritjes ... Dat is al 7 maanden geleden. Nu rij ik terug wat meer met de vRS aangezien de superb in de garage staat. Maar dan nog, dan is het gewoon even op de autostrade optrekken tot 190 om dan onmiddellijk terug 120-130 te rijden.
Het zal liggen aan het west-vlaams asfalt dat de banden zo snel verslijten
denk dat mijn rijstijl niet veel anders is dan andere vRS rijders. Woon-werkverkeer is 2km 30km/u waar ik mij aan hou, en daarbuiten trek ik gewoon op van 30 naar 80 (en af en toe iets meer ). Funritjes ... Dat is al 7 maanden geleden. Nu rij ik terug wat meer met de vRS aangezien de superb in de garage staat. Maar dan nog, dan is het gewoon even op de autostrade optrekken tot 190 om dan onmiddellijk terug 120-130 te rijden.
Het zal liggen aan het west-vlaams asfalt dat de banden zo snel verslijten