leon-cupra
Forumguru
welke broer? Heb er tweeWaar werk je broer ?
1 broer werkt bij Eandis, andere broer die automechanieker is, werkt bij Imschoot in Waasmunster.
welke broer? Heb er tweeWaar werk je broer ?
Ja jong hoe rijdt gij ! Ik rij ook hard en haal toch altijd 400 seVandaag toevallig bij beide wagens het lampje van "tanken" aan. De RS 270km met een tank gereden, de Superb 1005km
Tegenwoordig een stuk rustiger dan vroeger en toen was het ook maar max 270km. Komt , zoals ik al 1000keer gezegd hebt, door mijn woon-werkverkeer.Ja jong hoe rijdt gij ! Ik rij ook hard en haal toch altijd 400 se
En de eerste handelaars hebben zich reeds aangeboden. Eigenlijk triestig wat je na 2jaar en 9 maanden verliest aan kapitaal
Moest ik hem overlaten aan handelaars verlies je 8-9.000euro
Gelukkig zou ik zelf niet zoveel verliezen aangezien ik hem tweedehands heb gekocht. Maja voor dat geld gaat hij ook niet weg.
Welkom in de wereld van autohandel. De handelaar moet er ook nog op verdienen en garantie geven aan zijn klanten. En Ja, voor 'n gelijkwaardige VW Golf GTI zou je meer krijgen. Maar dat weet je op voorhand als je 'n Skoda koopt, het is op de 2dehandsmarkt geen Audi of VW.En de eerste handelaars hebben zich reeds aangeboden. Eigenlijk triestig wat je na 2jaar en 9 maanden verliest aan kapitaal
Moest ik hem overlaten aan handelaars verlies je 8-9.000euro
Gelukkig zou ik zelf niet zoveel verliezen aangezien ik hem tweedehands heb gekocht. Maja voor dat geld gaat hij ook niet weg.
Tegenwoordig een stuk rustiger dan vroeger en toen was het ook maar max 270km. Komt , zoals ik al 1000keer gezegd hebt, door mijn woon-werkverkeer.
Heb het overlaatst speciaal getest, net voor ik met de mazda ging rijden: woon-werkverkeer is 15L/100km. Begint bij 25L, gedurende de rit zakt en stijgt dat verbruik continue zeer sterk om te eindigen bij 15L. Het is onvoorstelbaar hoe snel het verbruik stijgt bij korte ritten en stoppen/vertrekken. En als je op 4km 10 keer moet stoppen en vertrekken .... dan is het heel "normaal" dat ik maar aan 270km kom.
Ik doe met de RS ook tegenwoordig alleen maar woon-werkverkeer ... dus tja ...
Moest ik wat meer gewone baan doen en langere afstanden (zoals voor de Superb), kwam ik ook aan +-380km.
Nu indien ik mijn prijs krijg van de RS, gaat hij niet weg omwille van het verbruik, ook al stoort het mij enorm, maar gewoon omdat ik zin heb in iets anders en de MX5 ... dat rijdt zo zaaaaalig
Denk je dat ik nog nooit een wagen heb verkocht misschien? Ben niet aan mijn eerste toe hoorWelkom in de wereld van autohandel. De handelaar moet er ook nog op verdienen en garantie geven aan zijn klanten. En Ja, voor 'n gelijkwaardige VW Golf GTI zou je meer krijgen. Maar dat weet je op voorhand als je 'n Skoda koopt, het is op de 2dehandsmarkt geen Audi of VW.
Succes met de verkoop
Natuurlijk is een fiets veel handiger voor mijn woon-werkverkeer maar kom niet goed overeen met een fietsIk stel mij de vraag of een fiets niet handiger is voor uw woon-werkgebruik.
4 km en 10 keer stoppen
Een collega bakker heeft juist zijn Audi te koop want hoho hij is 1,5 jaar oud en er staat toch al ... 2500 km op ....Natuurlijk is een fiets veel handiger voor mijn woon-werkverkeer maar kom niet goed overeen met een fiets
En met 1 wagen komen we hier niet verder: 2 kinderen met hobby's, partner die 's avonds regelmatig weg moet voor het werk en dan moet ik de kinderen gaan halen, ... dus 2de wagen is nodig en dan zou het gewoon spijtig zijn dat de wagen 90% van de tijd stil staat. En nu kan ik door met de auto te rijden mijn kids over de middag ook nog zien en dat is voor mij goud waard
Das nog niet afgeschreven, zijne boekhouder gaat lachen of moest hij kosten maken ?Een collega bakker heeft juist zijn Audi te koop want hoho hij is 1,5 jaar oud en er staat toch al ... 2500 km op ....
Die kopen dat privé he anders zijn de voordelen alle aard te duurDas nog niet afgeschreven, zijne boekhouder gaat lachen of moest hij kosten maken ?
Wat voor een audi is dat wel? Een "normale" audi is toch perfect betaalbaar in de vennootschap en voor de VAA.Die kopen dat privé he anders zijn de voordelen alle aard te duur