leon-cupra
Forumguru
@Rosinfield , je mag mee in het rijtje staan van Edk. Je mag het zelf invullen in welk rijtje, maar hey, goede raad, vat het niet persoonlijk op.
De gotspe van de week...je moet je zo niet aangevallen voelen
ik reageer gewoon op de manier dat er op mij wordt gereageerd. Niet meer, niet minder.De gotspe van de week...
(oeps... en ik had me nog zó voorgenomen om in deze discussie niet meer te reageren )
De editie 2017 vind ik leuker dan de editie 2016Laten we het anders maar over ”2016 - octavia combi vRS DSG” hebben ?
Ja, komt me bekend voor, maar wat wil je, met de ultimate edition van de O3 pre facelift. Ik heb mijn O2 fl van 2012 ( ambition 1.6 crtdi met 70000km)verkocht voor 11500€ In nov'16. Uw prijs was niet slecht, maar de laatste nieuwe O3's worden aan dumpingprijzen verkocht en zijn supercompleet uitgerust.Gisteren de O3 105pk van partner ingeleverd bij DEX. Had het gehad met particuliere verkoop. Wagen stond te koop voor 14.300euro, wat een schappelijke prijs is aangezien de kilometers en de leeftijd. Viel mij al tegen dat er zo weinig interesse in was. 1 serieuze interesse, handelaar die wagen zocht voor klant van hem. Alles in kannen en kruiken, ging komen, dag ervoor doodleuk mailtje dat zijn klant een andere wagen had gekocht. Daarnaast stuk of twee die 11000euro boden. Heb mij ferm moeten inhouden om niet terug te antwoorden met de vraag of ze hem niet gratis moesten hebben
En vandaag sloeg alles, nen dwaze met een bod van 9.000euro. Heb maar geantwoord dat hij maar naar dex moest gaan en daar proberen met zijn belachelijk bod.
Pfff particuliere verkoop ...
Gisteren de O3 105pk van partner ingeleverd bij DEX. Had het gehad met particuliere verkoop. Wagen stond te koop voor 14.300euro, wat een schappelijke prijs is aangezien de kilometers en de leeftijd. Viel mij al tegen dat er zo weinig interesse in was. 1 serieuze interesse, handelaar die wagen zocht voor klant van hem. Alles in kannen en kruiken, ging komen, dag ervoor doodleuk mailtje dat zijn klant een andere wagen had gekocht. Daarnaast stuk of twee die 11000euro boden. Heb mij ferm moeten inhouden om niet terug te antwoorden met de vraag of ze hem niet gratis moesten hebben
En vandaag sloeg alles, nen dwaze met een bod van 9.000euro. Heb maar geantwoord dat hij maar naar dex moest gaan en daar proberen met zijn belachelijk bod.
Pfff particuliere verkoop ...
dan heb je ne schone prijs gekregen van ouwe O2.Ja, komt me bekend voor, maar wat wil je, met de ultimate edition van de O3 pre facelift. Ik heb mijn O2 fl van 2012 ( ambition 1.6 crtdi met 70000km)verkocht voor 11500€ In nov'16. Uw prijs was niet slecht, maar de laatste nieuwe O3's worden aan dumpingprijzen verkocht en zijn supercompleet uitgerust.
idd, mijne superb was zo op 1 week verkocht. Geen gezaag over prijs, testrijden, betalen en meegepakt.je moet geluk hebben, en de juiste koper vinden
Dat was van m'n O2 fl ook zo, eerste reactie, eerste bezichtiger en direct verkocht.idd, mijne superb was zo op 1 week verkocht. Geen gezaag over prijs, testrijden, betalen en meegepakt.
Dat is wel zeker en als je bij dealer gaat kopen en hij merkt aan je dat je al verkocht bent aan een fiets van hem, dan gaat er nog 0 eurie van de prijs af...Ik denk dat het bij motorfietsen, nog moeilijker is, dan bij auto's, aangezien die nog meer op emotie gekocht worden
moest hier eigenlijk ook niet onmiddellijk weg maar je merkt onmiddellijk hoe gewild een waen wel is en bij onze O3 viel dit dik tegen. Dus maar verkopen aan handelaar. Kon goed zijn dat er morgen wel een "echte" koper komt maja bod van DEX was ook niet eeuwig geldig dus tja ... En tegenwoordig ook de betalingen. Pfff, je moet zo oppassen. Al gehoord van valse bankcheques, valse apps, ...Dat was van m'n O2 fl ook zo, eerste reactie, eerste bezichtiger en direct verkocht.
Bij de verkoop van m'n Ducati, was het andere koek, enorm veel reacties: voor testritten en funbiedingen. Enfin, toch verkocht geraakt aan 'n echte liefhebber, voor 'n correcte prijs.
Sommigen denken met hun laag bod, dat we hopeloos geld nodig hebben.
Veel kandidaat kopers met veel goesting , maar geen nagel om hun gat te krabben! Eén dacht bij mij, om met 'n belachelijke som, cash, te staan zwaaien, dat ik ging ingaan op z'n onnozel bod. Je had z'n gezicht moeten zien, toen ik hem kordaat de deur wees.
Ik denk dat het bij motorfietsen, nog moeilijker is, dan bij auto's, aangezien die nog meer op emotie gekocht worden.
Neen hier idem. Dat is mijn rek nr en Voila eerst op mijn rekening en dan pas de auto.@leon-cupra : Toen ik m'n O2 fl verkocht, kreeg de koper de wagen en papieren pas mee, toen het bedrag op m'n rekening gestort was. Ik was niet geïnteresseerd in cheque's ( zelfs met bankcheque's moet je voorzichtig zijn).