2021 Golf 8 GTI, Black Style, Kings Red

ertromp

Forumguru
Niet alleen onhandig, maar ik kan mij voorstellen dat dit VW ook geld kost. VW betaalt dan immers voor de verbinding.
Met alle diensten die VW betaald aanbiedt is die verbinding al dubbel en dwars verdient..... Ze zullen je echt niet iets kosteloos aanbieden.......

Rallye

Forumguru
Op mijn auto kan ik als betaalde extra enkel de dynamische interieurverlichting kopen. Maar de verkeersupdates en mapupdate via e-Sim kosten inderdaad wel € 245 per twee jaar. Als juist de grote updates via wifi zouden kunnen gaan als die wordt aangezet, zou die prijs wellicht voor iedereen naar beneden kunnen…..

Alpha

Donateur
Heel herkenbaar. Heb mij dat ook altijd afgevraagd. Zou toch veel handiger zijn dat je kaart-, app- en firmwareupdates via Wi-Fi binnenhaalt als je thuis bent ipv altijd via de eSIM. Maar goed wie zijn wij.

Rallye

Forumguru
Gezien het feit dat de standaard draadloze lader mijn iPhone teveel opwarmt toch maar gekozen voor een andere oplossing. Merk dat ik onder het rijden ging lopen kloten met de telefoon, lader en kabeltjes. Heeft niet tot gevaarlijke situaties geleid, maar ik vind dat wel erg onhandig. Dus net als in de Mini de Apple MagSafe lader gekozen, met een Kudasteun en Brodithouder.

IMG_0076.jpeg IMG_0078.jpeg

Ik heb ondanks CarPlay bovendien graag mijn telefoon legaal onder handbereik.

Laatst bewerkt:

ertromp

Forumguru
Eigenlijk jammer dat je naar dit soort oplossingen moet en het standaard eigenlijk niet voldoet. Zo'n plomp stuk kunststof neemt toch wel weer de lijn uit het dashboard maar ik snap zeker dat je een werkbare en veilige situatie wilt

Rallye

Forumguru
Klopt. in de Golf 8.5 is het vak gekoeld. Maar ik zie me dat niet overzetten (als het al helpt).

JeSko

Forumguru
Gisteren stond er hier aan de lokale Aldi ook een GTI Mk8 geparkeerd, volledig zwarte editie en tevens manueel! Duidelijk van een liefhebber zo netjes was deze. Jammer geen foto kunnen nemen want de persoon kwam al uit de winkel :D en een maat van me heeft ook een GTI Mk8 gekocht, ook in dat mooie Kings Red, machtig ding!

Laatst bewerkt:

JeSko

Forumguru
@Rallye

Dat is zeker een mogelijkheid want toen hij zen Caddy nog had hebben we al eens snelle foto's genomen samen, maar toen reed ik wel met de Mazda aangezien de Skoda nog bij de hersteller stond.

Rallye

Forumguru

Antera

Donateur

Als je klachten hebt kan dit zeker zo zijn. Werkt hij feilloos is het geen must maar word het gedaan wanneer hij in de garage komt.
Is geen firmware update van het mediasysteem

Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan Onderaan