23' Skoda Enyaq Coupé iV 60

leon-cupra

Forumguru
Mensen die meerijden maken ook heel vaak de opmerking dat hij hard is, onze wegen liggen er niet zo goed bij in België als bij jullie. Dus dat kan anders zijn in beleving. Of is deze harder afgeveerd omdat het een Franse wagen is?
Ze gaan niet een Enyaq voor de Franse markt anders gaan afveren. Maar een EV is altijd wat harder afgeveerd dan een ICE. En idd, onze BE wegen zijn niet altijd even goed. Ken een paar baantjes (baan tussen tielt en Deinze) waar je duidelijk voelt dat een EV wat harder afveert.
Maar het nog erger hoor. Mijn M2 was op slechte wegen echt een stuiterbak.

leon-cupra

Forumguru
Schroefkit kan je niet vergelijken met iets standaard hé. Vandaag nog eens met de Passat gereden. Dat is boterzacht op de baan. vlak daarna met de Tesla gereden , dan voel je dat oneffenheden harder worden afgeveerd. En ergens logisch met de batterijen en het veel hogere gewicht van de wagen.

jesse_s93

Forumguru
Werkt de tip over de achtersproeier wel als je geen achterruitenwisser hebt? Ik ben oprecht benieuwd of Skoda dan een leiding zal neerleggen voor enkel het sproeien van de achteruitrijcamera.

jesse_s93

Forumguru
@rigte ook als je geen achterruitenwisser hebt? Dit is een optie op de coupe. Deze zit bijvoorbeeld niet op de coupé van @Speedhunter. Opzich wel netjes als ze alleen voor de camera een sproeier installeren.

Zie hier het knopje. Komt tevoorschijn als je op het menu drukt voor het instellen van kleur en helderheid

e562170bfd6750603a19ca72b4be02f4.jpg

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Japanese Power

Donateur
Klopt als je een af fabriek camera hebt, heb je achteraf een (originele) camera in laten bouwen mis je deze optie. Of het te maken heeft met een instelling in de software kon zelfs onze @Antera mij destijds niet vertellen.

Camera achter is toch standaard bij een coupe? Of enkel bij de VRS

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat lijkt mij vervelend om geen camera achter te hebben. Bij mij verviel 360, maar kreeg ik wel extra sensoren rondom.

Bovenaan Onderaan