leon-cupra
Forumguru
Resultaat van de winterprik. Merk dat nu met de tesla ook enorm. Die vier man gaat nie zozeer het grote verschil maken.
Voor in de streek te rijden, zalig! Voor lange afstanden blijft het aanpassen ten opzichte van vroeger maar die doe ik gelukkig niet veel. Ik zie veel zaken verbeteren sinds ik hem heb in laadmogelijkheden/infrastructuur, algemene evolutie EV kijk bij de mensen, je ziet dat zo met de tijd opschuiven waardoor alles goed zal komen in de toekomst denk ik.En wat is jouw algemene indruk van EV rijden na bijna 6 maanden? Op welk gemiddeld verbruik zit je?
Idd pakt een 14 kwh in de zomer en een 20 kwh als het wat kouder is waardoor je op 17 kwh uitkomt.17,2 is nog best netjes.
Die zit toch op je stuur ?-ik mis een draaiknop voor het radiovolume
Voor 2 van de 3 minpunten is er een hele makkelijke oplossing @Speedhunter .
• Volume aanpassen met het draaiwieltje op het stuur als je de slider niet wilt gebruiken.
• Bij het achteruit rijden even de achterruitensproeier gebruiken, dan wordt je camera meegesproeid.
Wat betreft de vering ervaar ik dat helemaal niet. Hij veert soepel en gedeisd... IMO.
Inderdaad op het stuur maar heb nog steeds de neiging een knop te zoeken op de middenconsole. Al ben ik er al meer aan gewend dan in het begin.Die zit toch op je stuur ?
Bij mij op Fabia het linker chromen scroll wieltje op stuur
Op beeldscherm inderdaad wel tip toetsen ( maar gebruik ik nooit )