ik laad altijd thuis op. Heb nog zonnepanelen (kom wel niet toe maar soit). Breng de kost ook in in mijn éénmanszaak. En het is zoooo gemakkelijk om thuis te kunnen laden.
Hadden ze in Roeselare een supercharger gezet, was het iets anders, maar passeer Brugge of Kortrijk amper dus tja. Lokeren wel voor naar mijn ouders te gaan, maja is dan vol van thuis.
Is niet het goede moment om nu een EV te verkopen alhoewel, ze hebben gewoon altijd veel te duur gestaan tweedehands, nu is het een gewoon een marktconforme prijs. Heb hier ook paar maanden geleden beslist om de MY nog zeker 3 jaar te houden. Waardeverlies is enorm door de enorme prijsdaling van de MY net na mijn aankoop.
Aan een eigen woning de prioriteit geven is inderdaad het beste advies daarin. Eigenlijk ben je ieder jaar extra daar te laat mee. Onlangs ook nog eens gezien om wat bij te kopen. Op 5 jaar zijn de prijzen weer waanzinnig gestegen, zeker nieuwbouw (simpel appartement +40.000€ tov 5j geleden) , maja doe je renovatie, is het ook een stuk duurder geworden dan paar jaar eerder.