ja klopt, het zit dan al ingebouwd. Ik heb een simpele berekening gemaakt van 1000km per maand. Ik rijd meer dan dat overigens hoor, maar het is puur om een makkelijk beeld te kijken ter vergelijking. Zo reken ik de gemiddelde gebruikscijfers en benzine/gas/diesel prijzen naar 1000km (tank) en tel daar dan weer de wegenbelasting bij. Zo spaar ik op een fabia LPG combi al meer dan 35 euro per maand uit ten opzichte van mijn huidige fabia.
Een dieselversie zit dan ongeveer gelijk aan wat ik nu betaalde, dus die is niet echt veel rendabeler. De vraag is alleen of een diesel op 180.000km beter is dan een benzine op 180.000 of meer.
Ik zie diesels met ruim 3 ton maar ok benzine met ruim 3 ton. Gelukkig verschijnen er hier ook door vriendelijke forumleden fabiatjes met minder km , dus ik ben al wat positiever
ps @ falcon,
zo te zien is dit dezelfde link als link nr. 3, ik kan deze dus helaas even niet inzien
Een dieselversie zit dan ongeveer gelijk aan wat ik nu betaalde, dus die is niet echt veel rendabeler. De vraag is alleen of een diesel op 180.000km beter is dan een benzine op 180.000 of meer.
Ik zie diesels met ruim 3 ton maar ok benzine met ruim 3 ton. Gelukkig verschijnen er hier ook door vriendelijke forumleden fabiatjes met minder km , dus ik ben al wat positiever
ps @ falcon,
4. !! http://www.zomoto.nl/20987122/skoda-fabia-14-comfort.htm !! (Staat bij mij in Leeuwarden om de hoek, kan voor je uitzoeken of het wat is!)
zo te zien is dit dezelfde link als link nr. 3, ik kan deze dus helaas even niet inzien
Laatst bewerkt: