huubvanvugt
Forumguru
Leuke foto's Cordoba,welke led lampjes heb je gebruikt voor je koplampen?
Nou ik vind dat je op de foto meteen het verschil erg goed kunt zien hoe de 3 zitvlakken en de zijkanten, bij elkaar totaal als zitvlak, veel meer relief hebben dan de originele stoel. Ook de rugleuning lijkt veel boller te staan van de nieuwe zetel (meer steun en tegendruk in de onderrug)ook al lijkt het verschil op het oog mee te vallen.
Wat heb je gebruikt van programma om de foto's te resizen?Ik zie nu overigens dat het resizen van de pics wel tot gevolg heeft, dat er een vreemd interferentiepatroon ontstaat in de bekleding, wat je in origineel formaat niet ziet.
Ik kan me die zuurstok-felle kleurtjes over de grijze ruitjes jasjes van Harmen Siezen heen, nog herinneren als de dag van gister....(het zelfde zag je vroeger nog wel eens op tv, bijvoorbeeld nieuwslezer met een pak met een bepaald patroon, dat ook zo'n interfererend beeld oplevert.
Moiré-effect heet dat.Ik zie nu overigens dat het resizen van de pics wel tot gevolg heeft, dat er een vreemd interferentiepatroon ontstaat in de bekleding, wat je in origineel formaat niet ziet.