Aanpassingen Yeti

snel

Actief lid
@mactreb: heb net ook die motorkapmat besteld ! Wordt er maandag even voor me ingezet. Tevens een mat voor in de kofferruimte meebesteld. Die leg ik er maandag zelf wel even in.

als je moet betalen voor in zetten isolatiemat dit kun je makkelijk zelf
5 minuten werk klik / klik

wimv

Actief lid
@snel: ik heb vanmorgen even met de monteur gekeken. Je klikt e.e.a. heel eenvoudig in de openingen. Maar m'n dealer kennende zegt ie, zet em er maar even neer dan doen wij het wel even. Hij schroefde zelfs de vorige keer de korte antenne er nog voor me op. Betalen ? Nee hoor, service !

wimv

Actief lid
Nou Fred, dat zeg je. De monteur is maar een klein mannetje en kon er maar net bij !!

CaseyBasey

Actief lid
Aha, die ziet er wel wat handiger uit, zo met die greep. Ook het materiaal is waarschijnlijk steviger. De maten verschillen niet veel, deze is 1 cm smaller maar net zo hoog als die andere.

Bij mij past het precies. Hij zit lichtjes ingeklemd en schuift absoluut niet. En veel meer ruimte dan in de originele opbergruimte, die is wel heel erg klein.

Ingeklemd aan de onderzijde.
Hoogte zitting ongeveer 28 cm (onderkant zitting-vloer)
Hierdoor valt het bakje precies onder de hendel van de stoelverstelling.

Erkens

Lid
Bij mij past het precies. Hij zit lichtjes ingeklemd en schuift absoluut niet. En veel meer ruimte dan in de originele opbergruimte, die is wel heel erg klein.
Ja, de originele opbergbak (die ik heb) is wel erg klein, er past helaas niet veel in. Wat wel jammer is dat deze opbergbak niet beschikbaar was voor de bestuurderstoel. Weet iemand waarom? Die stoelen zijn toch hetzelfde lijkt me?

Multi1100

Actief lid
Misschien iets te maken met Europese regelgeving qua veiligheid? Dat je niet gaat lopen graaien in de opbergbak terwijl je onderweg bent of dat de bak naar voren kan schieten ofzo. Vorige auto (Audi) had ook alleen een opbergbak onder de passagiersstoel

Captain Hook

Forumguru
Nou, afhankelijk v.d. uitvoering is vaak de bestuurdersstoel wel in hoogte verstelbaar en de passagiersstoel niet.
M.a.w. het mechanisme en de bewegingsruimte tussen de onderkant v.d. stoel en de vloer is verschillend.

Bovenaan Onderaan