Aanpassingen Yeti

EdK

Forumguru
Spiegels van de SuperB monteren en wat bedrading ervoor neerleggen ?
En anders de pimp bedrijven in de gaten houden.

wimv

Actief lid
@OuweHippie: ik heb nu de dempingsmat onder de motorkap (heet officieel Sound Absorber met art. nummer 5L0863831 / kosten 29,00 euro incl BTW) en ik moet zeggen dat ik de indruk heb die m'n Yeti hierdoor nog iets stiller is geworden. Heel eenvoudige montage d.m.v. een soort drukclipjes die precies in de openingen onder de motorkap passen. Indrukken, klikken en klaar. Alles bij elkaar nog geen 2 minuten werk. Uitgevoerd in keurig zwart.
@car44 + Sant: vanmiddag even naar Ikea geweest en daar zo.n CD-doosje opgehaald. Past inderdaad precies onder de stoel en staat netjes klemvast. Bij het laten zakken van de stoel heb je er absoluut geen last van. Ideaal voor het opbergen van kleine spulletjes. Bedankt voor de tip. Hier heb je echt wat aan !
Wim

Sant

Lid
@wimv
Onder de passagiersstoel of onder de bestuurdersstoel geplaatst? Ik heb onder de passagiersstoel al de originele bak zitten. Daar kan volgens mij de Knös bak nog onder. Wel problemen met de stoel in onderste stand, lijkt mij. Klopt dit?
Ik zit zelf te denken aan de Knös bak van Ikea zowel onder de bestuurdes- als passagiersstoel te plaatsen.

Erkens

Lid
Ik heb onder de passagiersstoel al de originele bak zitten. Daar kan volgens mij de Knös bak nog onder. Wel problemen met de stoel in onderste stand, lijkt mij. Klopt dit?
huh, hoe kan je daar nog een andere bak onder plaatsen? Ik zou ook graag wat extra opbergruimte willen, maar onder de bestuurdersstoel wil ik niet iets wat "los" ligt.

Sant

Lid
Naar ik heb begrepen zit de Ikea Knös bak gelijk met de dwarsbuis onder de stoel. De originele opbergbak zit juist boven de dwarsbuis onder de stoel. Als de stoel omlaag gaat dan komt de Ikea bak in gedrang doordat de originele bak er knel bovenop komt. Althans dat denk ik. Ik heb zelf verder (nog) niets gedaan.

Is er ergens?

Is er ergens op het web een onderdelenlijst met nrs te vinden .Zou zelf wel enkele dingen willen aanpassen.Brillenvakje inmiddels besteld.Zelf zou ik ook het opbergvakje op/in het dashboard willen hebben en nog wat andere zaken. :smiley29:

EdK

Forumguru
Dat noemen ze ETKA
maar ja hoe je daar aan moet komen mag je hier niet zeggen !

Waarom niet (Beroepsgeheim} ? Je besteld de onderdelen bij de dealer die verdient er toch aan ? En om telkens te vragen of het een en ander te bestellen is vind ik een klein beetje vervelend.

O.k bedankt voor zover. Trouwens ik heb geen hekel aan mijn dealer hoor ! Ze zijn altijd vriendelijk en behulpzaam. Maar ik vind het zelf vervelend .

snel

Actief lid
zelf al gekeken /gevraagt of bakje in dasboard te verkrijgen is dit is niet mogelijk jammer past niet

[MODERATORBREAK]Vriendelijk verzoek om niet de gehele voorgaande post te quoten. Dit is ons inziens onnodig. Volstaan kan worden met een direct antwoord. Als het een grote tekst is, volstaat het quoten van dat gedeelte waar het antwoord over gaat. Om een persoon te quoten kun je ook bijvoorbeeld als volgt verwijzen: @'username'. ,in dit geval @ Jurgen,,,,,,,
Bedankt voor je begrip.[/MODERATORBREAK]

Vandaag spatlappen besteld. Vond de auto wel erg snel vies worden zonder . Worden Dinsdag a.s. erop gezet door de dealer .Brillenvakje wordt ook geplaatst {service}.

Rosinfield

† In Memoriam
Nou dan heb jij straks ervaring met en zonder. Ben daar wel benieuwd naar. Heb n.l.niet de indruk dat het substantieel helpt.

Bovenaan Onderaan