Aanpassingen Yeti

Erkens

Lid
Alleen ben je dan veel duurder uit :)
Dat lampje van Dealextreem kost slechts een paar euro (en geen verzendkosten) alleen duurt het eventjes voordat je het ontvangt.

Rosinfield

† In Memoriam
bij mij functioneert de kofferbak als hondenhok. Ben dus juist blij met het zwakke lampje, hoeven ze geen zonnebril op:D

12lgt1

Nieuw lid
Tip!!! Als je dit jaar op vakantie naar Duitsland of Oostenrijk gaat. Koop daar je accesoires . Zijn beduidend goedkoper.
Kijk naar de prijslijsten van Skoda de. of Skoda at . Dit zijn de sites van de importeurs. Succes , Peter

Tip!!! Als je dit jaar op vakantie naar Duitsland of Oostenrijk gaat. Koop daar je accesoires . Zijn beduidend goedkoper.
Kijk naar de prijslijsten van Skoda de. of Skoda at . Dit zijn de sites van de importeurs. Succes , Peter

Ben ik het niet helemaal mee eens: heb zwarte instaplijsten gekocht bij dealer voor 27,50 euro, kosten in Oostenrijk 30 euro
(nummer: KDA630001)

12lgt1

Nieuw lid
Spatlappen voor in oostenrijk !4 ,00 in Holland 37,95 achter o.rijk 13 euro , Holland 36,95
Luxe instaplijsten KDA 630002 Holland . 140 Euro. Oostenrijk 100 euro. Bumper bescherming achter 5L0071360 Holland 84 euro,Oostenrijk 61 euro.

De Nederlandse prijzen zijn vaak inclusief montage, de Oostenrijkse volgens mij zijn exclusief montage.
Ook in Nederland kun je deze zaken gewoon bij het magazijn kopen, zijn dan stukken goedkoper.

Inderdaad, daarom kun je beter die dingen zelf doen.
Instaplijsten opplakken is nou ook niet zo moeilijk als je even de tijd neemt. En Spatlappen monteren is ook eenvoudig.

YeMii

Senior Member
Hallo Yeti bezitters, even een update van nog wat aanpassingen aan onze Yeti. Na het plaatsen van een brillenvak en en een geluidsmat aan de binnenzijde van de motorkap (zie eerste post) heb ik inmiddels ook een Ambiance verlichting ( 2 rode led's) gemaakt tussen de kaartleeslampjes (binnenverlichting) Tevens heb ik in de kofferbak de standaard verlichting vervangen door led verlichting van Superskoda. Ik heb aan de andere zijde een zelfde unit geplaatst, wat resulteert in mooi belichte kofferruimte. Een wereld van verschil met het standaard lichtje. Het bandenplak setje is vervangen door een reserveband met daar naast de opbergvakken. Het geheel afgedekt met een MDF vloer, bekleed met kofferbakbekleding welke met regelmaat te koop is bij de LIDL. Om het parkeren wat te vergemakkelijken heb ik van Parkmatic parkeersensoren ingebouwd met op de binnenspiegel een klein display, wat met geluid, afstand en gekleurde led's de situatie achter de Yeti aangeeft. Er zijn nu nog windgeleiders voor de voorste zijramen onderweg, welke ik over een paar dagen hoop te monteren. Voor de belangstellende, zie mijn album: http://www.skodaforum.nl/board/album.php?u=21

rupo

Lid
Oke bedankt, het scheuren lijkt mij idd ook niet veel kwaad te kunnen. Maar fraai is het niet.
Die spatlappen zien er trouwens wel netjes uit, zal denk ik ook veel vervuiling aan de zijkant vd Yeti schelen!
g,Ruud

Bovenaan Onderaan