Aanpassingen Yeti

Gompie

Lid
Vind zo'n ding ook wel aardig staan. Maar heb eigenlijk 2 vragen:
1. Wat kost dat spuiten?
2. Heeft het ook nog nut i.v.m. minder vervuiling achterruit?

Witte Yeti

Actief lid
Wat de kosten zijn van het spuiten en of de spoiler zin heeft ivm vervuiling moeten we wachten op het antwoord van Polypenko.

Zo de spoiler zit er op, moet nu 24 uur uitharden.

Heb ook nog mijn Bolero Radio opgefrist.

kosten spuiten euro 70,00 / Elch P1 euro 12.95.

t.jpg

r1.jpg

Tallguy

Forumguru
die spuitkosten vallen me erg mee zeg! Ik ben toch ook nog benieuwd wat je zal merken van die spoiler: geen/minder vervuiling achterkant Yeti, misschien iets minder verbruik juist omdat er minder zuiging ontstaat. Keep us posted! :)

mb2.jpg mb3.jpg mb1.jpg

De spuitkosten was idd een matsprijs.

Tip maak de spoiler spuitklaar voor de spuiter dat scheelt wellicht iets in
de kosten.

Claude

Lid
... Tevens heb ik in de kofferbak de standaard verlichting vervangen door led verlichting van Superskoda. Ik heb aan de andere zijde een zelfde unit geplaatst, wat resulteert in mooi belichte kofferruimte. Een wereld van verschil met het standaard lichtje.

@ Mctreb: ik wil ook zo'n tweede ledlampje plaatsen en heb de spullen al in huis.
Heb je voor mij tips voor het leiden van de kabel van het ene lampje naar het andere? Of moet je daarvoor de plastic panelen verwijderen? (en zo ja, hoe?)

vanliers

Nieuw lid
Ik was op zoek naar dakdragers en zag toevallig op skoda.be dat je bij hun ook produkten kon bestellen.
Deze prijzen zijn bij hun goedkoper dan bij de dealer in nederland, en verzenden naar belgische dealer is gratis(voor wie bij de grens woont) en naar adres in nederland kost slechts 6 euro.

De verzending loopt dan via ideas4cars die schijnbaar alle onderdelen regelen voor skoda belgie.
Zag toevallig dat dakdragers,zonneschermen en spatlappen goedkoper waren.

Toch vreemd want had ook op de duitse site gekeken maar die prijzen waren het zelfde als in ned.

snel

Actief lid
Dit prijs verschil was door mij al een paar keer gemeld
toen mijn yeti nieuw was feb 2010 heb ik hier ook onderdelen besteld
maar nederlandse prijzen zijn incl montage maar toch een groot verschil maar ook instap lijsten zijn goed koper/
gril lijsten / bumper bescherming
heb toen een grote bestelling gedaan 15.00 verzendkosten

Sinds twee weken zit de de dakspoiler op mijn Yeti, zwart en niet gespoten.
Voor slechts € 90 + € 15 verzendkosten was hij binnen 3 dagen thuisbezorgd vanuit Tsjechië.
De lijm heb ik bij Brezan gekocht en na een generale repetitie (ik ben, was een leek op dit gebied)
zit hij er op, liever niet in de zon monteren, boven de 40 C wordt afgeraden.
Het moet in 1 keer goed, want de (zwarte) lijm is na 3 minuten uitgehard.
Pas na een week durfde ik door de wasstraat te gaan, maar hij zit er nog steeds op !

Ik vind het er wel goed uitzien en het effect op de achterruit is er wel degelijk, wat mij betreft.
Tijdens de schaarse regenbuien de afgelopen tijd, zijn er veel minder druppels en prut op de achterruit beland.
Wat mij betreft dus een aanrader.

TurboBooster

Forumguru
Eerst even een fotoalbum aanmaken (groene balk-fotoalbums).
Daarna zijn de foto's via een link op het topic te plaatsen.

asset.php
asset.php
asset.php

Dit is het dan geworden.

Bovenaan Onderaan