Aanpassingen Yeti

Zie toch graag op superskoda een foto waar met een yeti waar deze spoiler op zit voordat ik op aanschaf overga . De 3d animatie kun je nog niet zoveel mee.Of is er al iemand op de site die hem al heeft? Dan graag foto's plaatsen a.u.b.

Alvast bedankt.

Gompie

Lid
Vervolg op post #116

De windgeleiders zijn vanmorgen binnengekomen en heb deze zojuist gemonteerd.

Ik heb dat soort dingen vroeger op een Twingo gehad. Ik vond ze op zich wel fijn, maar constateerde wel dat ze aan de binnenkant snel vuil verzamelden. Dus binnen de kortste keren zat je tegen een vuile rand aan te kijken. Ben benieuwd wat jouw ervaringen zijn.

Ik heb deze windgeleiders ook op mijn auto en ben er tot heden erg gelukkig mee. Ik heb veel minder last van regendruppels op mijn zijruiten, die het zicht op mijn spiegels verpesten en het lijkt wel of er minder geluid naar binnen dringt. Ik denk dat deze geleiders veel luchtcirculatie bij de spiegels en zijruiten absorberen. Met extra vuil heb ik nog geen problemen gehad. Bij het wassen moet ik natuurlijk wel even een zeem tussen de geleiders en de ramen doorhalen.

Zelf vind ik dit mooier gelijk met de breedte van de deur, maar het blijft een kwestie van smaak.

Ik heb toevallig deze vandaag besteld, duur nog ongeveer een week.

ik plaats wel foto's na de montage.

grt.

EdK

Forumguru
@ Polypenko: Met welke gedachte heb jij deze spoiler aangeschaft ?
Puur optisch of vanwege de hoop dat je een gunstiger verbruik gaat krijgen of puur vanwege het probleem van het wel erg vlug smerig worden van de achterzijde ?
Ben benieuwd naar je foto's en de manier van montage !
Dus wacht ( denk met meerdere Yeti rijders ) met spanning af naar de foto's !

snel

Actief lid
ben benieuwd laat je deze ook spuiten auto kleur had hem ook gezien prijs valt mee
wat betaal je voor versturen:aangenaam:groeten henk

ik laat de spoiler in dezelfde kleur als de bumber en andere donkere plastic delen.

komt dacht ik per Gls, kosten rond de 26,00 euro.

yet-wng.jpg

Dakspoiler Yeti

Zie graag je foto's verschijnen . Laat je hem zwart of laat je hem in de kleur van de auto spuiten? En zoals je zelf al zegt smaken verschillen.Maar kan best zijn dat die op jouw foto's beter tot zijn recht komt. Ik hou de site wel in de gaten en alvast bedankt voor het plaatsen voor de komende foto's

Ten eerste steekt zwart wel mooi af bij Aqua Blue, maar ik vind het persoonlijk mooi dat de Spoiler dezelfde kleur heeft als de bumper delen en lijsten onder de deuren.
Hoop ook dat de vuile achter ruit minder wordt, maar vind het echt passen bij deze auto geeft een robustere uitstraling.

Zo vandaag de spoiler binnen gekregen even los op het dak gelegd, eerste indruk niet verkeerd.

van de week even bij de spuiter langs voor een offerte voor het spuiten in kleur, daarna
beslis ik wat ik doe.

s3.jpg

s1.jpg
s2.jpg

Bovenaan Onderaan