Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dat helpt het zeker wel, ik heb ze er ook later op laten zetten en nu spat de modder minder ver omhoog en blijft het meeste vuil aan de onderkant van de deuren.
Ook het vuil op de achterkant van de auto lijkt ietsjes minder te zijn dan toen ik ze nog niet had.
Na een paar weken nadat ze erop gezet zijn , nu mijn ervaring, Auto wordt aan de zijkant en achterkant minder snel vuil. Vuil spetters komen niet zo hoog op de deuren te zitten als zonder .Leuke bijeenkomst auto oogt mijns inziens (ook de mening van kennissen) wat stoerder ( nog breder) door de spatlappen van achteren gezien.Vuil wat op de bumper zit is nog van voor de plaatsing. Kortom geen spijt van deze kleine investering.
Ik zou de spatlappen ook niet willen missen, maar het nut is vrij beperkt.
Nu moet ik zeggen dat ik het nog niet eerder heb meegemaakt dat mijn auto onder de modder en andere troep er best wel stoer uit ziet. Lang leve de bietencampagne.
Wel na een week de Yeti in bezit te hebben moet ik wel zeggen dat het vuil aan de voor en zijkanten me nog erg meevalt
Wat me erg tegenvalt is de achterkant, of er een magneet voor vuilaantrekking ingebouwd zit
Met de RR was dit toch even in iets mindere maten
Zou dan ook niet gek zijn als er iets in de vorm van een dakspoilertje ( gewoon klein bescheiden en efficient ) op de markt zou komen.
Die de vacuum trekking zou opheffen bij de achterklep
En ouweHippie zijn die bieten nou nog de grond niet uit ?
Een dakspoilertje zie ik ook wel zitten en ik zal vast niet de enigste zijn. Is zover ik weet nog niet op de markt. Ideetje voor Skoda zelf of voor een firma zoals Milotec.
Ik heb deze set gekocht bij Superskoda: http://www.superskoda.com/Skoda/Yeti/Yeti-ORIGINAL--Skoda-Autoas-fender-flares-full-set
De totaal prijs voor deze set incl. verzendkosten e.d. is € 322,-
De set kan niet gebruikt worden in combinatie met spatlappen voor en/of parkeer assistent achter.
Volgens de beschrijving moet deze set op de auto worden gelijmd (lijm wordt niet meegeleverd, maar staat wel beschreven), heeft iemand hier al ervaring mee?
Bij het autoschadebedrijf waar ik vroeger werkzaam was lijmden we dit soort accesoires(ook spoilers e.d.) altijd met ruitenkit op cyanobasis, even een likje primer erop, even laten trekken en vastplakken.
Een lijmpatroon plus de primer is in de betere automaterialenzaak te koop.
Ik zou wel wachten tot de temperatuur hoger is, of de auto in een verwarmde garage zetten!
Ronnie, bedankt voor je tip. Ik heb op internet gezocht naar ruitenkit en ben uiteindelijk terecht gekomen bij SikaTack-Drive. Dit is een flexibele polyurethaan autoruitlijm, kan gebruikt worden vanaf 5 gr. en is volledig primerloos. De lijm heeft een veilige wegrijtijd van 1 uur. Een patroon van 310 ml kost 15 euro en past in een normale kitspuit.
Aangezien ik het lampje in de achterbak wat weinig licht vond geven heb ik deze vervangen voor een wit LED-lampje. Geeft veel meer licht dan het gloeilampje waardoor je de spullen in de achterbak beter kan zien als het donker is.
Aangezien ik het lampje in de achterbak wat weinig licht vond geven heb ik deze vervangen voor een wit LED-lampje. Geeft veel meer licht dan het gloeilampje waardoor je de spullen in de achterbak beter kan zien als het donker is.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.