Accessoires Fabia facelift

paulus474

Senior Member
Weet iemand of er in de kofferbak van de Greenline ook lampjes zitten?
Ik begreep dat er wel leeslampjes voorin de auto zitten, maar niet bij de achterbank.
Is wel handig om 's avonds nog iets te kunnen zien in de kofferbak...
Bedankt!!

RedFab

Nieuw lid
Bij onze GL zitten er geen lampjes in de kofferbak.

[moderatorbreak]
Vriendelijk verzoek aan iedereen om niet de gehele voorgaande post te quoten. Dit is ons inziens onnodig. Volstaan kan worden met een direct antwoord. Als het een grote tekst is, volstaat het quoten van dat gedeelte waar het antwoord over gaat. Om een persoon te quoten kun je ook bijvoorbeeld als volgt verwijzen: @'username'. Bedankt voor jullie begrip.
[/moderatorbreak]

accesoires minimaal

Vandaag mijn Greenline opgehaald.
Satin Grey metallic . De kleur in de zon :xyxthumbs: foto komt nog

verder klein leder pakket, middenarmsteun en i-pod/USB aansluiting.

Heb hiervoor bijna 9 jaar de fabia HB elegance gereden kleur geel
nou hier zat alles standaard erop je kon het niet bedenken.
oa. LM velgen, stoelverwarming, schuif/kanteldak, airco enz...

Jammer dat er maar een fabia combi greenline uitvoering is
En bij de greenline. geen plafond handgrepen alleen voor de bijrijder.
Geen lade onder stoel, geen makeup spiegel in zonneklep, geen gekoeld- dashboardkastje, geen 12 volt plug in de kofferbak chromen lijstjes binnenkant sobere deurbekleding.

maar pluspunt is de vorm, cockpit, kofferbak ruimte, gekozen kleur
geluid van standaard radio ( lekker volume en sound :super:)
en een extra ruimte waar normaal het reserve wiel lag

En als ik eens tijd heb ga ik eens de handleiding lezen:koffie:

Nu alleen afwachten tot de computer het verbruik heeft ingesteld

verder wens ik ieder Skoda rijder (en ook andere) heel veel plezier met zijn nieuwe/toekomstige model en vele veilige :2133: kilometers.

Bijlagen

• fabia.jpg
    fabia.jpg
    19 KB · Weergaven: 76
  • fabia 1.jpg
    fabia 1.jpg
    14,4 KB · Weergaven: 77

FredV

Banned
Uitvoeringsniveau Greenline vergeleken met Go, Comfort, Ambition, Dynamic, Elegance e

Ik heb alle uitvoeringen van deFabia Combi in een pdf-bestand naast elkaar gezet, zodat je precies weet wat je Greenline meer/minder heeft t.o.v. alle andere uitvoeringen.
Het bestand is in pdf en 225 kB groot, kan het dus hier niet als bijlage uploaden (max grootte 19,5 kB).Indien belangstelling, laat het me weten, dan mail ik het je toe.
Fred

van_der_P

Senior Member
Vandaag de schotjes in de kofferbak besteld prijs iets van 27 euro voor al twee de kanten ik zie wel.

paulus474

Senior Member
Vandaag de schotjes in de kofferbak besteld prijs iets van 27 euro voor al twee de kanten ik zie wel.
Is inderdaad altijd handig!
Heb je bij je dealer een bepaald ordernummer door moeten geven, of kunnen ze die schotjes vanaf een lijst bijbestellen?

FredV

Banned
Uitvoeringsniveau Greenline tov Go, Comfort, Ambition, Dynamic, Elegance en Scout

Ik heb alle uitvoeringen van de Fabia Combi in een pdf-bestand naast elkaar gezet, zodat je precies weet wat je Greenline meer/minder heeft t.o.v. alle andere uitvoeringen.
Het bestand is in pdf en 225 kB groot, kan het dus hier niet als bijlage uploaden (max grootte 19,5 kB). Indien belangstelling, laat het me weten, dan mail ik het je toe.
Fred

oeps, was de bedoeling dit in een nieuw topic te plaatsen.

Yuco

Lid
Waar je voor de pre-facelift Fabia nog wel zilverkleurige accenten rondom de roosters kon bestellen is dat met de gefacelifte Fabia niet meer mogelijk. Maar zijn deze onderdelen niet exact hetzelfde gebleven en is er alsnog geen probleem?

corsaar

Senior Member
Ik kom net bij de skoda dealer vandaan en daar stond er een klaar.
De dealer garandeerde dat er niets veranderd in model 2011.
Het model dat Hetzer heeft moet ook, zo geleverd worden.
Toch kan de dealer mij niet overtuigen !!

Bovenaan Onderaan