Maik
Actief lid
Zeker een optie die ik ook wilmijn achterlichten (ex. kentekenplaatverlichting) werken nu met de DRL leds!![]()

Maar @MaRco2 : bij de dealer laten doen?
Zeker een optie die ik ook wilmijn achterlichten (ex. kentekenplaatverlichting) werken nu met de DRL leds!![]()
Kan je de "handleiding" iets uitbreiden? Mijn dealer gaat over een paar weken met de trekhaak aan de slag en kan dat dan ook gelijk meenemen...Yep, moest toch 'erin' voor de trekhaak en ze moesten het zelf ook eens uitvinden wat er kon.
Was een simpele klik. Heb meegekeken.![]()
Nou, te ingewikkeld voor de monteur bij mijn dealer!!! #fail!!!Was geen ingewikkelde code ofzo, stond gewoon in het scherm, dus zal elke monteur wel weten te vinden.![]()
Jawel, toch gelukt. Idd zoals @MaRco2 al zei is een simpel te vinden regel in het optie menu. Bijna een vd bovenste. Kiezen op optie 2 (led achter aan icm led dagrij voor) en klaar! Staat erg mooi. Verkoper weer jaloers, ging het ook gelijk laten doen! :-)Nou, te ingewikkeld voor de monteur bij mijn dealer!!! #fail!!!![]()
Net als wij allemaal op dit forum... :-)Wat een na-aper die verkoper.![]()
Nou, te ingewikkeld voor de monteur bij mijn dealer!!! #fail!!!![]()
Jawel, toch gelukt. Idd zoals @MaRco2 al zei is een simpel te vinden regel in het optie menu. Bijna een vd bovenste. Kiezen op optie 2 (led achter aan icm led dagrij voor) en klaar! Staat erg mooi. Verkoper weer jaloers, ging het ook gelijk laten doen! :-)
Ik durf het bijna niet meer te vragen, maar ik ben het spoor nu even bijster. Dus toch 2 vragen:
Alvast bedankt voor de reacties!
- Is het in mijn O2 van 2013, met lichtsensor én dagrijlichten, mogelijk om de achterlichten ook te laten branden i.c.m. de dagrijlichten?
- Kan dat ook met de dashboardverlichting?
Dat blijkt - maar dat geldt niet voor alle modellen.Kortom: dagrijlichten i.c.m. achterlichten kan dus wél!