Vandaag bij Century Emmen geweest om even weer in gesprek te gaan met mijn (junior) verkoper.
Parkeer achter een occasion Scala en wat zie ik, een camera met sproeier…
Voor de showroom staat een demo Superb ook met dezelfde camera.
Junior uitgebreid bijgesproken, incl. jullie input, en hij wist het al snel niet meer en dat hij zijn leidinggevende erbij moest halen.
Senior het verhaal verteld, verteld dat zijn demo Superb vervoer ook camera met sproeier heeft (keek ineens verbaasd) en hij vertelde mij meteen dat Škoda meerdere type camera’s levert en dat de mijne een originele was.
Ik confronteerde hem dat hij mij twee weken geleden vertelde dat Škoda geen camera met sproeiers leverde en nu waren het ineens verschillende types en allemaal origineel onderdelen. Hij begon meteen te sputteren.
Ik gaf ook aan dat ik geen factuur van Automat heb ontvangen om onderdeel na te kunnen trekken en zijn ‘claim’ te kunnen bevestigen of tegen te spreken.
Ik zei tegen hem dat hij mij als consument nu niet kan aanrekenen dat ik niet gevraagd had om camera MET sproeier.
Ik koop de auto direct bij de dealer, stond maar 1 regel in Škoda catalogus over camera, geen keuze tussen met/zonder sproeier en ga ik uit van originele merk onderdelen!
Heb gevraagd om camera te wisselen voor de juiste en daarvoor kan ik rekenen op eigen bijdrage van plm. € 1000,-.
Ik zei dat ik geen rekening wou zien en Senior begon meteen van “Jaaa maar jij hebt de Octavia al voor een scherpe prijs gekocht!!!”
Heb gevraagd om het op te lossen, zonder meerprijs. Senior ging overleggen met de sales manager…
Verwacht niet veel maar we gaan het zien. Kan de case nog escaleren naar hoofdkantoor in Groningen!!