Japanese Power
Donateur
Fijn dat het wordt opgelost. Maar ben wel benieuwd hoe ze het extra geboorde gat gaan fixen. Zou dat even heel goed kortsluiten als je de auto inleverd. Anders heb je over een paar jaar een mooie roestplek…
En Ydemelker,Even een update:
De ingebouwde camera wordt alsnog uitgebouwd en de auto wordt door de dealer voorzien van een originele Skoda camera.
Heeft even geduurd, maar morgen gaat dit dan eindelijk gebeuren…
Ga ik morgen erop zettenZie liever een foto van de camera zelf en hoe het uiteindelijk is afgewerkt daar in die klep....![]()
geen idee. Ik heb begrepen dat ze op basis van chassisnummer deze camera besteld hebben zodat ze zeker wisten dat de juiste erin zou gaan..@ydemelker
Vraagje. Is misschien te achterhalen wat de serie-/ productnummer is of waar jouw dealer het apparaat gekocht heeft?!
Wellicht dat ik dat kan doorgeven aan mijn dealer…
Goed om te wetenKlopt, bewaar deze dongle goed bij je auto, mocht je hem kwijt zijn wordt het vrij lastig om je camera weer in het systeem te krijgen na een grote systeemupdate. Hij is seriematig gekoppeld aan jouw camera.
Dank je wel! Het merk wat op de dongle staat/wat jij erin hebt gekregen, heb ik ook doorgestuurd naar mijn dealer.geen idee. Ik heb begrepen dat ze op basis van chassisnummer deze camera besteld hebben zodat ze zeker wisten dat de juiste erin zou gaan..
Ames Dordrecht…onnodig.