Je had een camera van Ali toch?
Ik zou er dan persoonlijk liever voor kiezen om die op Marktplaats te verkopen of iets dergelijks, en voor een originele camera te gaan, die zo plug&play aangesloten kan worden.
Zeker als ik zie wat zo'n converter kost!
Het verschil tussen een highline en een lowline camera (is zover ik weet) het wis installatie systeem wat er op zit (bij de highline).
Echter zie ik het nut hier niet van in, want als je enkel sproeit over iets wat vies is, wordt het er niet schoon van. Je voorruit heeft daarom ook niet voor niets ruitenwissers...
Klopt,
Alleen is volgens mij zo dat bij de "originele" je een stukje moet zagen, het voordeel van deze is dat het zo past, aan de andere kant is het een kosten overweging natuurlijk, als een originele (die plug&play aan te sluiten is?) zonder aanvulling past...
Bij en Octavia van bouwjaar 2013 t/m half 2014 (tot modeljaar 2015) moet je sowieso zagen bij montage van een originele camera. Heeft niks met high of lowline te maken.
@Michelv. zou jij misschien de verschillende, originele OEM camera’s, op een rijtje kunnen zetten mét artikelnummers?
Misschien met een beetje hulp van iemand die in het bezit is van ETKA?
Ter info (staat in de beschrijving van de link in de post hierboven);
Het gat van het handvat bij de ‘oudste’ modellen is +/- 2,5cm x 7cm.
Hoe groot het gat van het handvat moet zijn voor de camera is +/- 4,5cm x 10cm.
Zijn zowel de low line als high line originele camera's? En zit er verder nog verschil tussen de camera's (muv statische/dynamische) beeldlijnen? Ik wil namelijk een camera laten inbouwen.
Nu nog de vraag wie dit bij mij wil/kan inbouwen
Nu nog de vraag wie dit bij mij wil/kan inbouwen
Misschien hele domme vraag... FBAS aansluiting / Fakra / Composite... potato poteto of hoe je het ook zegt, signaal is toch hetzelfde?
Misschien thuis ff een Tulp-stekker aan een HDMI kabel solderen en kijken of dat ook werkt